Bucura-te de toamna pe acorduri romantice si indraznete de la Note Cosmetics

octombrie 13, 2017


Primele note de toamnă şi-au făcut simţite prezenţa prin acorduri promiţătoare şi îndrăzneţe de la Note Cosmetics, care au fost primite cu braţele deschise în Lorena's Blog mainson

NOTE COSMETICS a fost lansat în 2014 în Europa, fiind un brand inspirat de pasiunea pentru viață, culoare, natură... Principalul obiectiv vine sub forma livrării produselor de înaltă calitate la prețuri accesibile clientelor din întreaga lume.


Fiind un brand de lux la nivel global, NOTE iese în față cu o diferență notabilă, aceea că oferă șansa publicului larg să se bucure de texturi fine și culoare, fără să-i golească buzunarele. 

Așadar, doamnelor... există și alternativa de a nu cheltui o avere pe micile plăceri care ne fac viața mai frumoasă și colorată, deci excludeți din calcul creditele la bancă sau mica spargere la care vă fuge gândul când adăugați pe wishlist încă un produs de machiaj de lux.


Ceea ce mi-a plăcut să văd la produsele primite de la NOTE a fost textura lor delicată, fină și un grad de pigmentație ridicat. Am rămas plăcut surprinsă de mirosul delicat și deloc deranjant prezent în compoziție, dar și de faptul că produsele se aplică ușor (sunt blendable), fără să fie nevoie de prea mult efort pentru realizarea unui machiaj reușit și note-abil de cei din jur. 


Îmi plac fardurile pigmentate din paletuța primită, am început să le folosesc în diferite combinații, în funcție de ocazie și timpul disponibil, iar ideea de smokey eyes îmi surâde pentru party-ul de vineri seara. Sigur nu va trece ne note-at!


Deși nuanța fondului de ten nu mi se potrivește aplicată de una singură pe față, fiind puțin mai deschisă decât pielea mea, apreciez textura cremoasă plăcută și aspectul natural pe care îl are odată aplicat, iar eu îl folosesc combinat cu un fond de ten mai închis la culoare ca să-l pot purta, căci îmi place prea mult senzația de bine pe care o oferă. 

Împreună cu corectorul oferă tenului aspectul îngrijit pe care ni-l dorim în fiecare zi, acoperă petele acneice de care nu mai scap de câțiva ani buni și mă bucur că nu întâmpin senzația de greoi pe față, sau de mască pe care abia aștept să o dau jos seara înainte de culcare.


Una dintre piesele de rezistență de la Note este pudra lor bronzantă care mă face să mă simt ca o galbenă gutuie subtil caramelizată de razele soarelui... Revenind la ale noastre, îmi place mult efectul ei de ten înviorat, oferă acel sunkissed look și se estompează frumos, fără ca pomeții să fie supraîncărcați și inestetici.

Anul acesta, în special vara și toamna aceasta, am început să port foarte des rujuri în nuanțe puternice și pigmentate, iar rujul roșu de la Note Cosmetics a venit ca o completare a obsesiei mele actuale pentru machiaj delicat per ansamblu cu accent puternic pe buze.


Mă bucur că am în trusa mea de machiaj și NOTE COSMETICS, care pe lângă faptul că nu conțin parabeni, sunt testate dermatologic, nu au fost testate pe animale, au niște ambalaje de îți pică plombele. 

Senzațieee!

0 comentarii