Pareri produse Bottega Verde

martie 18, 2017


Prima mea întâlnire cu produsele Bottega Verde s-a produs cu mult entuziasm, deoarece citisem multe păreri pozitive despre ele în blosferă, care mi-au stârnit apetitul pentru cosmetice cu arome delicioase, bazate pe ingrediente naturale, şi iată-mă la datorie, cu părerea mea despre produsele Bottega Verde de care mă bucur în această perioadă. 


Despre vrăjile pe care vanilia neagră reuşeşte să le facă cu simţul nostru olfactiv nu m-am convins până nu a ajuns la mine crema de mâini din gama Vaniglia Nera. Conţine extract de vanilie neagră şi ulei de argan, iar aroma ei orientală, intensă m-a cucerit instant, contrar aşteptărilor mele. Având o textură uşoară, pătrunde cu lejeritate în piele, lăsând-o hidratată şi catifelată şi parfumată pentru multe ore. Chiar nu mă aşteptam să-mi placă atât de mult aroma gamei cu vanilie neagră, însă combinaţia dintre notele de vanilie, lapte de cocos şi cafea boabe mă cucereşte de fiecare dată când îmi răsfăţ mâinile cu ea.


Pentru că îmi doream răsfăţ total şi pentru părul meu via Bottega Verde, mi-am spus să încerc şamponul cu ulei de argan pentru strălucire, destinat părului uscat şi deteriorat precum este al meu. Formula combină uleiul de argan cu efectul hidratant al sâmburilor de struguri bio, iar diferenţa asupra părului meu capricios, am simţit-o de la prima spălare. Şamponul curăţă blând părul, oferindu-i acea îngrijire specială de care ştim cu toate că este capabil uleiul de argan. După spălare, părul devine mai moale şi strălucitor, iar cel mai mare plus de care mă bucur este că îl pot aranja şi pieptăna mult mai uşor. Aroma este şi ea una plăcută, dulceagă, însă nu este foarte puternică şi se resimte subtil după spălare.

Pentru ca ritualul de îngrijire să fie complet, după şamponul cu argan folosesc masca pentru păr vopsit care combină acţiunea nutritivă a uleiului de nuci braziliene cu ingredientele mineralizante ale fructelor roşii, revitalizând părul şi protejând culoarea. O aplic pe părul umed, o las să acţioneze pentru 3 minute, după care simt cum părul meu devine mai moale şi uşor de aranjat. Chiar dacă în lista ingredientelor se regăseşte şi alcoolul, nu am simţit vreun efect negativ asupra părului, şi mă bucur în continuare de aspectul îngrijit pe care mi-l oferă.


Produsul primit cadou la comandă este gelul de duş Neroli cu apă de portocale bio din Sicilia, care îmi place atât pentru design-ul ambalajului rezistent, dar şi datorită efectului de prospeţime de care mă bucur la duş şi multe ore după aceea. Textura cremoasă, perlată îmbracă corpul într-o spumă fină, densă, care curăţă şi îngrijeşte delicat pielea, lăsând în urmă o stare de bine, de revigorare pentru corp şi minte. Îmi place mult aroma ciprată care mă energizează la fiecare duş, iar pentru zilele toride de vară ar fi ca un energizant şi boost de prospeţime, într-o cantitate generoasă de 400 ml.

BottegaVerde.ro vă face și vouă, dragi cititori, un cadou: aveți 10% reducere la orice comandă dacă folosiți codul: MISSL  înainte să finalizați comanda. Grăbiți-vă, pentru că doar primii 10 dintre voi vor putea beneficia de el.

În luna martie, Bottega Verde ne îndeamnă să ne bucurăm de arome primăvăratice, oferind până la -42% reducere parfumurilor din gama Grădinile Toscanei.


Kisses!

0 comentarii