Nivea Creme, povesti si ingrijire magica

noiembrie 22, 2016


In ultimele saptamani, am simtit atmosfera de sarbatoare prin mai toate locatiile si centrele comerciale in care m-am aflat. La mall sunt pline parcarile, oamenii sunt grabiti, intr-o continua zarva, si chiar am impresia ca anul asta Craciunul si toata incarcatura pe care o are aceasta sarbatoare, incep sa fie simtite mult mai devreme. 


Acest feeling de poveste si traire magica mi-a fost consolidat si de o supriza marca Nivea, care m-a facut sa-mi reamintesc sa ma bucur de lucrurile simple, ca in copilarie. 

Cutiutele magice Nivea Creme in editie limitata mi-au schimbat instant starea de spirit, iar povestile Nivea, trebuie sa recunoastem, iti fac cu ochiul si la 20 de ani, sau mai bine zis, la orice varsta.


N-am mai folosit de mult crema emblema pentru Nivea, cea in cutiuta albastra, iar noile hainute de sarbatoare imi dau o stare speciala si ma indeamna la rasfat.

Nivea Creme are o textura onctuoasa, delicata si foarte hidratanta, iar pielea mea uscata se bucura de ea ca de un cadou care vine special de la Polul Nord, de la Mosu'.


Va invit si pe voi sa va bucurati de povestile Nivea, si in acelasi timp, sa va rasfatati cu bine cunoscuta cutiuta albastra Nivea Creme.
Kisses!

0 comentarii