Produse consumate in ultima perioada, empties 2016

octombrie 20, 2016


Când pungile cu empties dau pe dinafară, se cere apariția articolului cu produse terminate pe care îl scriu de fiecare dată cu entuziasm. În august am publicat ultimul articol de acest gen, și de atunci am adunat destul de multe și simt nevoia să vă spun impresiile mele despre produse, ca să fac loc în depozitul de plastice pentru altele noi. 


Primul șampon terminat în ultima perioadă este o ediție limitată din gama profesională de la Balea, un șampon pentru păr deteriorat care nu a făcut nimic special cu părul meu. Nu am simțit că-l hidratează sau că-l face să arate mai îngrijit.A fost un simplu șampon pe care nu-l voi mai cumpăra căci oricum nu prea mă înțeleg eu cu șampoanele Balea. Șamponul Garnier cu miere, din nou prezent la consumate, merită toate laudele. Îl cumpăr frecvent și chiar dacă mă repet, îmi place că îmi calmează scalpul cu mătreață și scoate la suprafață strălucirea naturală a părului meu. Nivea Repair & Targeted Care mi-a plăcut, și-a făcut treaba chiar foarte bine. Îmi lăsa părul foarte curat, cu aspect sănătos și îi oferea și volum. Sunt mulțumită de el, mai ales că a reușit să-mi curețe complet pensula de fond de ten, ceea ce e demn de apreciat. Greu găsesc o soluție care să-mi curețe perfect pensulele pentru produsele cremoase.

Gelul de duș de la Dove cu lapte de migdale și hibiscus a fost o plăcere la duș, într-un cuvânt: Dove! Mi-a plăcut mult mirosul dulceag și m-am bucurat de hidratarea specifică produselor Dove, într-un flacon mare de 750 ml, care m-a ținut o lungă perioadă.

Gelul de duș din gama Cashmere de la Ziaja mi-a dat un pic peste cap ideea mea preconcepută despre calitatea produselor accesibile ca preț. Deși mi-au stârnit curiozitatea, produsele Ziaja nu se aflau pe lista mea de priorități cosmetice, iar asta poate datorită ambalajului simplu și a prețurilor relativ mici. Ei bine, gelul ăsta de duș mi-a demonstrat că există răsfăț la preț mic! Are o textură cremoasă, delicată, sidefată și un miros elegant foarte plăcut. Miroase atât de bine încât mă duce cu gândul la un gel de duș făcut după un parfum foarte sophie, care persistă câteva ore pe piele și îți dă o stare aparte.

L-am folosit în paralel cu gelul de duș exfoliant cu portocală și mentă de la Balea, care de altfel mi-a plăcut mult, datorită mirosului fresh și a senzației de relaxare pe care mi-o ofereau granulele abrazive. Balea a fost ok, deși nu am simțit că mi-a exfoliat pielea. Și-a îndeplinit rolul de gel de duș, dar nu m-a convins să revin la el.


Am terminat o altă micelară de la Nivea, care a fost bună dar nu extraordinară, comparat cu ceea ce folosesc acum - Bioderma, Garnier etc. Antiperspirantul Rexona Shower Clean a fost o descoperire foarte plăcută, atât ca miros, cât și ca eficiență. Ține transpirația în frâu pe durata zilei, miroase extrem de plăcut și proaspăt, însă e cam înecăcios și trebuia să am grijă să plec repede din încăperea în care îl foloseam fiindcă mă îneca la propriu. 

Săpunul lichid antibacterian cu aloe vera de la Cien MED m-a surprins într-un mod foarte plăcut, având o textură cremoasă care curăță foarte bine pielea și un miros delicat de care m-am bucurat. Înainte de el, am avut Cien Apple & Rhubarb, care nu mi-a plăcut deloc și pe care încă mă chinui să-l termin și să-l umplu cu altceva. Are o textură ciudată, care se întinde de parcă ar fi o bală, scuzați-mi expresia! Mirosul nu mi-a plăcut deloc, deși în capul meu mă gândeam că va fi ceva special, ca plăcinta cu mere. Clar nu l-aș mai cumpăra. 

Nu am terminat încă gelul de curățare Sebium de la Bioderma, ci doar l-am mutat într-un flacon cu pompiță fiindcă mi se sparse capacul și produsul curgea pe dinafară. Ca idee, după o perioadă de folosire, îmi place mult, e foarte blând cu pielea și o curăță foarte bine. Atenție la ochi, căci pe mine mă ustură uneori când ajunge prea mult gel în zona lor.


S-a dus și Revlon Colorstay și rău îmi pare! Fondul ăsta de ten îmi confirmă că ce e bun e și puțin și trebuie prețuit. L-am folosit la maxim, m-a ținut destul de mult, dar tot nu-mi doream să-l golesc. Acoperă imperfecțiunile foarte bine, oferă tenului un aspect uniform și natural, și nu degeaba e atât de apreciat. L-am lăudat mai mult aici.

Gelul de curățare de la Murad Blemish Control mi-a plăcut mult pentru curățarea intensă pe care i-o aducea tenului meu, dar mai puțin pentru conținutul mentolat pe care îl resimțeau din plin ochii mei. Are review aici.

Crema nutritivă cu miere și gălbenele de la Bioten a fost o descoperire plăcută și delicată, de care m-am bucurat în special seara înainte de culcare. Miroase frumos și discret și are o textură ușoară care simt cum îmi răsfață pielea și nu e grasă deloc.


Crema hidratantă Nivea Care a fost o cremă ușoară, pe care am folosit-o pe corp când îmi aduceam aminte. Nimic ieșit din comun, doar o cremă ușoară care reușește să hidrateze destul de bine pielea.

Hydrabio de la Bioderma poate fi inclusă în categoria cremelor bogate, care oferă hidratare intensă fără să încarce pielea. Mi-a plăcut mult și mirosul revigorant și textura hidratantă și am scris despre ea aici. Soluția micelară de 100 ml Hydrabio H2O de la Bioderma a fost foarte delicată cu pielea și, în același timp, a curățat-o foarte bine. Mi-a plăcut să o folosesc pentru curățarea tenului clientelor înainte de machiaj, fiindcă știam că nu le va face vreun rău, dar și pentru că e micuță și ușor de cărat în deplasare.

Serul cu ceramide de la Elizabeth Arden mi-a plăcut datorită texturii ușoare care pătrundea repede în piele, dar și pentru senzația de bine pe care o avem în urma aplicării. În ultima perioadă am simțit nevoia de mai multă hidratare, așa că am optat direct pentru cremă hidratantă, sărind peste aplicarea serului, și l-am consumat destul de greu.


Am terminat serul pentru vârfuri despicate de la Avon Advance Techniques, iar cu ocazia asta pot spune că le-am încercat pe toate 3 din gama asta, iar preferatul meu rămâne cel cu argan. Mi-a plăcut și acesta, miroase super bine și mă ajuă să-mi descâlcesc mult mai ușor părul după spălare. Maracuja Oil de la Biosilk mi-a plăcut mult ca miros dar și pentru textura fină, delicată. M-a ajutat de multe ori să-mi descâlcesc părul și i-a oferit un aspect aranjat și strălucitor.

Crema de mâini Floramin de la Complex Apicol mi-a plăcut atât de mult încât am devorat-o în ultima perioadă. Am folosit-o în fiecare seară pe mâini și pe coate și am rămas surprinsă de cât de bine hidratează. Mierea și mușețelul fac minuni!

Gelul-cremă Hydrabio de la Bioderma a fost un răsfăț pentru piele, fiind foarte lejer și, în același timp, hidratant. E foarte fain produsul ăsta pentru un ten cu tendință grasă fiindcă nu-l încarcă deloc și-l destinde imediat. Cicastim de la ACM e una dintre cremele pe care am pus mâna atunci când am avut o mică zgârietură sau coșuri enervante care arătau foarte inestetic pe față. Hidratează și calmează pielea, reduce iritațiile, și o ajută să se refacă mai repede.

Cutiuța cu minuni de la Oriflame conține un balsam multifuncțional pentru corp, care hidratează pielea rapid și eficient. Am folosit-o în special pentru a-mi vindeca buzele crăpate și pot să spun că e ca și crema de gălbenele, bună de avut în casă pentru orice eventualitate, căci hidratează extrem de bine.

Voi ce ați mai consumat în ultima perioadă?

0 comentarii