Revlon Colorstay, fond de ten pentru ten mixt, gras

septembrie 04, 2016




Luna trecută, mi-am cumpărat în sfârșit mult lăudatul fond de ten Revlon Colorstay, și trebuie să vă spun din start că mă bucur mult de alegerea făcută. Faptul că a fost la reducere la 37 lei pe aoro mi s-a părut ocazia perfectă să-l încerc, căci îl aveam pe listă de câțiva ani și toată lumea îl lăuda.

Mi-am luat nuanța 250 - Fresh Beige, după lungi investigații pe site și pe diferite bloguri, căci nu îmi doream să primesc o nuanță pe care să nu o pot purta. În cele din urmă, m-am lăsat convinsă de comentariul unei cliente care spunea că în realitate nuanțele fondului de ten sunt mai deschise decât cele afișate pe site.


Am primit varianta veche, în recipient de sticlă fără pompiță, iar inițial m-a deranjat aspectul ăsta fiindcă nu reușesc să dozez exact cât produs îmi trebuie și risipesc puțin produs la fiecare aplicare, dar m-am obișnuit cu ideea pentru că îmi place mult conținutul.

Are SPF 15 și promite să reziste până la 24h, oferind un aspect uniform și senzație lejeră. Are o textură cremoasă, cu acoperire foarte bună și este buildable (pot crea o acoperire mai mare a imperfecțiunilor aplicând încă un strat exact pe zona dorită, fără să capăt aspect încărcat). 


Trebuie întins destul de repede fiindcă se usucă și se setează foarte bine pe ten și nu-mi doresc pete neacoperite pe față. Sunt atentă și la trecerea dintre gât și bărbie, fiindcă dacă au trecut câteva minute de la aplicare, devine destul de greu de întins și retușat. Aproape de "neclintit".

Este foarte rezistent și oferă un aspect sănătos și luminos tenului, și în același timp îl și matifiază. Acoperă porii dilatați și nu îi scoate în evidență, dar în același timp simt că îmi lasă pielea să respire. Nu îl simt ca pe o mască. Blush-ul și restul produselor se aplică cu ușurință peste el ca bază, căpătând un aspect plăcut, uniform. Fiind foarte rezistent, se îndepărtează puțin mai greu, așa că trebuie să fiu foarte atentă și la etapa demachierii pentru a avea un ten cu adevărat curat.


Mă bucur mult că i-am dat o șansă acestui fond de ten, fiindcă mi-am nimerit foarte bine nuanța, și îmi oferă tot ce am nevoie: acoperire mare și aspect luminos și natural în același timp. Dacă îl prindeți la reducere ca mine, vă recomand să nu-l ratați!


Kisses!

0 comentarii