Review Bioderma Hydrabio crema hidratanta

septembrie 06, 2016


Gama Hydrabio de la Bioderma conține dermatocosmeticele bune de pus pe rană, atunci când ai un ten sensibil și deshidratat, care simte nevoia acută de apă/hidratare. Da, și un ten mixt poate da semnale de deshidratare, iar atunci când am primit gentuța albastră Hydrabio am fost foarte încântată, fiindcă intuiam că mă voi înțelege foarte bine cu produsele, iar tenul meu va absorbi cremele ca un burete.

Crema Hydrabio vine ambalată într-un borcănel albastru de plastic foarte drăguț, dotat cu o spatulă de plastic, pentru ca aplicarea să fie igienică și dozarea în cantitatea dorită. Îmi place ambalajul albastru, ca efect vizual, îmi inspiră un produs extrem de hidratant și lejer pentru piele, sau mai bine zis aportul mare de apă de care se va bucura tenul meu în urma folosirii.



Textura cremei Hydrabio este densă, foarte bogată, potrivită pentru echilibrarea și hidratarea în profunzime a unui ten tern, lipsit de strălucire. Ca senzație, pe tenul meu mixt, este foarte hidratantă și îmi lasă senzația de piele destinsă încă de la aplicare. Pătrunde repede în piele, oferind o stare de bine și senzație plăcută de prospețime. Nu lasă peliculă onctuoasă pe piele, cea de care posesoarele tenurilor uleioase se feresc atât de mult, iar ăsta e unul dintre aspectele principale care îmi place la ea.

Uneori o folosesc pe post de cremă de zi, iar alteori pe post de cremă de seară, în funcție de nevoile pe care simt că le are tenul meu în ziua respectivă. Când îmi simt tenul mai uscat, o folosesc înainte de aplicarea machiajului și nu mai am nici o porțiune uscată pe față, iar fondul de ten arată foarte bine aplicat peste ea.


Brevetul biologic Aquagenium® generează o hidratare intensă, cu efect imediat și de durată: Vitamina PP intărește rezistența și impermeabilitatea pielii. Extractul de semințe de măr stimulează aquaporinele, canalele naturale ale pielii prin care circulă apa. Acidul salicilic uniformizează și netezește suprafața pielii, redându-i stralucirea pe termen lung.
Când simt că tenul meu o ia razna și nu mai suportă nici o cremă hidratantă, vin cu salvarea lui care e gelul-cremă Hydrabio, cu o textură lejeră, ca apa. E de vis pentru tenurile oily. Despre apa micelară Hydrabio H2O, la fel, nimic de comentat, îmi place mult să îmi demachiez/curăț tenul cu ea, fiindcă e foarte blândă cu pielea și o lasă foarte curată și catifelată, pregătită pentru răsfățul cremos Hydrabio.

    Mă bucur că am avut ocazia să încerc dermatocosmetice din gama Hydrabio de la Bioderma, căci pentru un ten mixt capricios, nu e o sarcină ușoară să-i găsești aliații potriviți, care să nu-l încarce/îngrașe, dar să-i aducă hidratarea necesară.
    Se pare că Hydrabio se pricepe foarte bine la asta!


    Kisses!

    0 comentarii