Favoritele lunii august 2016

septembrie 04, 2016


A trecut și ultima lună de vară, lună care mi-a lăsat amintire o alergie de toată frumusețea, care mă împiedică să funcționez la capacitate maximă și îmi dă o stare cam neplăcută. Abia aștept să treacă perioada asta, căci nu am șanse să scap de ea în mai puțin de o lună, și să fiu mai activă pe blog, să vă povestesc mai multe despre cosmeticele descoperite în august. Până una-alta, vă zic câte ceva despre produsele pe care le-am folosit intens luna trecută și care merită să fie în lumina reflectoarelor.

În august, mi-am luat super lăudatul fond de ten Revlon Colorstay și a devenit imediat preferatul meu. L-am folosit în fiecare machiaj deoarece mă încântă acoperirea foarte bună și aspectul luminos și sănătos pe care i le oferă tenului meu. Este varianta pentru ten gras și are efect matifiant, și nu simt nevoia să folosesc o pudră matifiantă peste. Ține sebumul sub control pentru multe ore și nu dispare de pe față, așa cum mi s-a întâmplat cu alte fonduri de ten în special în zilele foarte călduroase. Uniformizează nuanța tenului și acoperă destul de bine imperfecțiunile, iar pentru extra acoperirea coșurilor și petelor post-acneice mai aplic un strat strict pe zona respectivă, și nu capătă aspect încărcat.


Am folosit la fiecare machiaj duo-ul de la Elf, contouring blush & bronzing powder, care îmi asigura un aspect proaspăt  și natural, dar cu care puteam obține și pomeți foarte bine conturați pentru un machiaj de seară. Ambele pudre pot oferi o pigmentație graduală, în funcție de cât produs aplic și efectul dorit, iar asta mă bucură fiindcă am tot ce îmi doresc la capitolul conturare și îmbujorare într-un singur produs. Blush-ul are mici particule sidefate care acaparează lumina și oferă un aspect luminos și fresh, care schimbă imediat aspectul de ansamblu al machiajului.

Mi-a plăcut mult și iluminatorul Giordani Gold pe care îl foloseam în zilele în care aveam timp și chef să mă aranjez mai mult. Chiar am început să mă obișnuiesc să-l folosesc și să-l caut destul de des atunci când mă machiez. Efectul e foarte plăcut, de strălucire naturală, care vine perfect în completarea blush-ului de la Elf. Trebuie să-i fac review neapărat, ca să vedeți și voi cât de bine arată.


În zilele în care stăteam la plajă, optam mai mult pentru protecție solară sub formă de ulei, iar în zilele obișnuite preferam loțiunile cu SPF care nu lăsau pielea uleioasă. În capul listei de preferate se află Bioderma, normal, cu spray-ul Photoderm cu SPF 30, care e o loțiune foarte fluidă cu absorbție rapidă, și spray-ul Photoderm MAX Brume SPF 50+, care are o textură transparentă și uleioasă, perfectă pentru ieșirea la piscină. Uleiul pentru bronzare rapidă și protecție solară 30 de la Nivea oferă un luciu foarte plăcut pielii și are o aromă fresh, specifică Nivea, care-mi place. Vara asta, nu am avut probleme cu arsurile solare, semn că produsele folosite sunt de efect!

Pentru protecția feței, am folosit sub machiaj Bioderma Photoderm MAX Aquafluide SPF 50+, cu o textură ușoară și care se absoarbe mult mai repede în piele decât alte creme cu SPF. Îmi place cum arată Colorstay peste ea, parcă îl face să arate mai natural, ușor dewy. E foarte bună crema asta, nu lasă pielea lipicioasă și nu grăbește secreția de sebum. Review aici.

Gelul de curățare Blemish Control de la Murad mi-a plăcut pentru că îndepărta orice urmă de sebum și impurități de pe tenul meu, dar și pentru efectul răcoritor pe care îl are. Drept dovadă că mi-a plăcut mult, l-am și terminat spre sfârșitul lunii și, pe viitor, mă gândesc să încerc și alte geluri de curățare de la Murad. Oferă o stare de prospețime și energie, datorită ingredientelor mentolate din compoziție, dar trebuie să am grijă să mă șterg repede la ochi după clătire, căci mentolul se resimte peste tot.


Deși am mai alternat cremele hidratante, am observat că cel mai des alegeam Hydrabio de la Bioderma sub formă de gel cremă, care are o textură foarte ușoară și pătrunde extrem de rapid în piele. Tenului meu i-a făcut mult bine pe căldurile alea sufocante, când nu aș fi suportat o cremă onctuoasă pe față. Îmi place mult, iar dacă și voi aveți ten mixt și căutați o cremă foarte lejeră dar care să îi aducă aportul necesar de hidratare, zic că merită să-i dați o șansă.

Pentru părul meu uscat am folosit serul leave-in de la Avon, de care am cam abuzat și deja e pe terminate, ținând cont că mi l-am cumpărat luna trecută. Lasă părul foarte moale și ușor de pieptănat, iar aroma e super faină și se păstrează foarte mult în păr. Dă un aspect sănătos și strălucitor părului, însă tot foarfeca e soluția pentru vârfurile despicate, pe care le maschează temporar.

Am făcut din nou obsesie pentru roșu pe unghii, iar oja de care am abuzat e Pure Seduction de la Melkior, care e un roșu zmeură foarte frumos și deosebit. Chiar și acum am atât manichiura, cât și pedichiura roșie, care îmi place mult cum arată când port sandale. Oferă un aspect elegant și îngrijit și mi se pare potrivită atât pentru o ocazie specială, cât și pentru o zi obișnuită la birou. Textura este ușor fluidă, iar finish-ul e strălucitor, foarte drăguț.


Înainte de obsesia cu roșu, am avut o altă obsesie, pe la începutul lui august, când am împrumutat ojele de la Essence din imagine de la o prietenă și am abuzat de acel verde turcoaz din imagine care m-a obsedat în combinație cu glitter-ul din aceeași gamă, the gel nail polish.



Ca băutură favorită, cafeaua a fost la ordinea zilei, căci august nu a fost tocmai o lună de vacanță pentru mine și am avut nevoie de licoarea mea preferată sub toate formele ei. Cappuccino, frappe, sau o porție mare de cafea cu lapte mi-au adus un boost de energie înainte sau după serviciu, sau chiar după emoțiile cursurilor de beauty pe care le urmez.

Coffee is always better with friends


Kisses & enjoy your coffee!

0 comentarii