Haul, noutati din ultima perioada

august 10, 2016

Astăzi vreau să trec puțin în revistă produsele cosmetice nou-intrate în colecția mea și pe care nu am apucat să vi le prezint pe blog. Am primit și cumpărat destul de multe produse de la ultima postare de acest gen, iar în ce privește produsele pentru ten m-am axat pe produse anti-acnee, fiindcă nu mai suportam explozia de monstruleți de pe fața mea.


Acum câteva zile, am fost cadorisită de o prietenă cu produse de îngrijire made in DE, pe care le-am și băgat în teste și sunt foarte mulțumită. Gelul de duș de la Dove cu lapte de migdale și hibiscus miroase demențial, iar ca eficiență nu cred că mai are rost să vă zic, doar vorbim de Dove... ceea ce înseamnă textură cremoasă, hidratare pentru piele și deliciu olfactiv. Loțiunea tonică de la Nivea nu am apucat să o folosesc decât de două ori și încă nu am o părere bine conturată, dar îmi place cum miroase și senzația de prospețime pe care mi-o oferă. Șervețelele demachiante Nivea Creme Care m-au surprins la prima încercare, fiind destul de îmbibate în produs. Îndepărtează machiajul cu ușurință și oferă senzație de prospețime. Mi se par potrivite pentru demachierea tenului atunci când plecăm într-o vacanță și nu vrem să cărăm multe produse după noi și să riscăm scurgerea demachiantelor prin geantă.


Astăzi, mi-a ajuns mini comanda de la Aoro, și normal că nu se putea să primesc Revlon Colorstay cu pompiță, daaar nu pot să nu-mi manifest încântarea față de acest fond de ten. Mă bucur mult că mi-am nimerit nuanța, deși am fost foarte sceptică și până să primesc coletul îmi era frică să nu primesc una foarte închisă. Am ales nuanța 250 Fresh Beige, care pe site e mult mai închisă decât în realitate, iar comentariile cumpărătoarelor m-au ajutat să aflu acest lucru înainte să-mi iau o nuanță mult prea deschisă. Se potrivește foarte bine tenului meu care are o nuanță medie, și arată nesperat de bine pe tenul proaspăt hidratat, nu lasă aspect de mască în cazul meu. Happy, happy, joy, joy pentru această descoperire! Urmează review cât de curând, normal.

Părul meu se încâlcește în ultimul hal în ultima perioadă, așa că mi-am cumpărat serul leave-in pentru vârfuri despicate de la Avon din gama Advance Techniques pe care îl folosesc și pe lungime. Mi-a plăcut mult cel cu ulei de argan, dar pe site nu se găsea, așa că l-am ales pe acesta cu căpăcel verde și sunt la fel de mulțumită. L-am pus la treabă imediat ce mi-am spălat părul, iar diferența s-a resimțit imediat: părul a devenit mai moale și mai ușor de descurcat. Chiar îmi era dor să-mi pot trece mâna prin păr fără probleme și de senzația aceea flu-flu, de păr ușor și civilizat.


Acum câteva săptămâni, am dat o fugă scurtă în DM și mi-am luat anti-perspirantul meu de încredere, Nivea Stress Protect, un șampon pentru păr deteriorat de la Balea Professional și un gel de duș delicios de la Palmolive din noua gamă, Gourmet. Despre șamponul de la Balea nu prea am multe de spus, deși tubul e pe terminate. Este un șampon obișnuit, curăță bine scalpul și părul, dar nu are efecte speciale la mine. Oricum, părul meu a fost de nestăpânit în ultima perioadă și doar serul de la Avon îl mai cumințește. Gelul de duș Palmolive cu aromă de căpșune din gama Gourmet miroase extrem de gurmand și are o textură densă, cremoasă... delicioasă! Face multă spumă și curăță pielea foarte bine, iar mirosul se păstrează pentru aproximativ o oră de la duș.


Mask Gel e unul dintre produsele anti-acnee despre care vă spuneam la începutul articolului. L-am testat de câteva ori la o prietenă și am observat cum coșurile mi se dezumflă de la o zi la alta, așa că era cazul să mi-l iau și eu. Îl folosesc aproape în fiecare seară, uneori mai fac pauze de câteva zile deoarece acidul glicolic acționează ca un exfoliant, iar uneori îmi usucă destul de tare pielea. Usucă și coșurile, de altfel, însă momentan nu am scăpat de petele post-acneice. Voi continua să-l folosesc și, dacă sunteți interesate, va urma un review pentru el sau chiar rutina mea de îngrijire pentru ten acneic.


Închei cu 3 produse primite de la Ivatherm, pe care le-am primit luna trecută, și care au picat la fix pentru a-mi fi alături în a scăpa de imperfecțiunile tenului. Cicaderm este noua lor lansare și este acel produs bun de avut în casă pentru a-l pune pe "rană". Este indicat a fi folosit asupra pielii lezate, având efect antibacterian, antiinflamator și reparator. Eu l-am folosit pe pielea iritată după epilare și am simțit efectul calmant imediat, așa că îl voi avea în trusa de urgență în caz de arsuri, zgârieturi etc. Crema pentru ten gras cu tendință acneică Ivapur K are o textură ușoară de gel și pătrunde repede în piele, fără să lase vreo peliculă la suprafață. Serul Ivapur No Imperfection se prezintă sub forma unui gel incolor, care are efect calmant și hidratant asupra pielii. Mai multe legat de acțiunea anti-acneică a produselor Ivatherm urmează să vă povestesc în curând, după ce le mai folosesc o perioadă.

Ați încercat produsele prezentate de mine?
Ce vă tentează?
Kisses!

0 comentarii