Review, ACM Depiwhite.M crema cu SPF 50+

iunie 20, 2016


În luna aprilie, Magnifiqueskin a lansat un produs unic în România: Depiwhite. M, primul produs de protecție solară invizibilă, care oferă protecție maximă atât împotriva razelor UVB + UVA cât și împotriva luminii vizibile de energie înaltă.

Depiwhite. M este recomandată femeilor cu hiperpigmentare postinflamatorie sau de tip mască de sarcină, pentru a preveni reapariția melasmei și femeilor însărcinate pentru a preveni melasma. Formula sa unică brevetată blochează 100% din radiațiile UV și 50% din lumina vizibilă de energie înaltă (violet și albastră).

Crema conține filtre organice și ecrane minerale, o selecție de filtre care oferă protecție complementară față de lumina vizibilă de energie înaltă (Tinosorb M. Uvinal A+, un dioxid de titan specific, extract de pudră de perle) și un ingredient cosmetic activ de origine vegetală: Liposhield Hev Melanin, un compus fracţionat al melaninei care absoarbe în mod specific lumina între 400 nm şi 500 nm. Mai conține și agenți hidratanți și antioxidanți care contribuie la combaterea îmbătrânirii pielii.


Eu am testat crema Depiwhite. M SPF 50+ o perioadă destul de lungă, astfel că am avut ocazia să văd cum se comportă în diferite împrejurări. Am folosit-o pe post de cremă de zi fără nimic altceva peste ea, cât și pe post de bază pentru fond de ten, urmând ca apoi să setez totul cu o pudră.

Apreciez la ea textura fluidă, care este ușor de întins pe piele, însă în cazul tenului meu mixt, trebuie să aștept 15-20 de minute ca să intre în piele și apoi să trec la machiaj. Crema trebuie întinsă foarte bine pe față și masată preț de câteva secunde bune, căci altfel va lăsa peliculă albicioasă și ușor lipicioasă. După aplicare, pielea capătă o strălucire plăcută, care nu deranjează la început, însă după câteva ore de la aplicare trebuie să îmi retușez tenul cu o pudră matifiantă sau cu un șervețel pentru a scăpa de luciul inestetic.


În zilele în care am folosit-o pe post de bază pentru fond de ten, am observat că îmi făcea tenul să lucească foarte tare și trebuia să îmi retușez machiajul destul de des pe parcursul zilei. Chiar dacă scăpam de luciul inestetic cu pudra matifiantă, parcă tot nu îmi simțeam tenul în largul lui și aveam senzația de ten gras, încărcat.

În privința efectului hidratant, aș putea să o asociez cu o cremă de noapte intens hidratantă, căci lasă pielea foarte moale și elastică.

Produsul are o textură fotostabilă și rezistentă la apă, așadar îl voi folosi în special cu ocazia ieșirilor la piscină și a expunerii îndelungate la soare, însă nu și înaintea machiajului fiindcă îmi stimulează secreția de sebum, iar din punct de vedere estetic nu este tocmai plăcut. Nu conține parabeni, parfum sau octocrilen.


În urma experienței cu Depiwhite. M, cred că ar fi mai potrivită unui ten uscat/deshidratat, căci hidratează pielea în profunzime, și mai puțin unui ten mixt ca al meu, care se confruntă cu sebum în exces.

Cantitate: 40 ml
Preț: 75-80 RON
Disponibil în farmacii și parafarmacii

Care este crema ta de protecție solară favorită?
Ai încercat Depiwhite. M SPF 50+?
Kisses!

0 comentarii