Empties, cateva produse terminate in ultima perioada

iunie 09, 2016

Oh, My! Nici nu știu cum să-ncep postarea asta! Mi-a fost foarte dor să mă pun pe scris, chiar am simțit lipsa blogului și interacționării cu voi, DAR sesiunea e pe sfârșite and I'm here to stay! ♥ Nu știu dacă mai are rost să zic, dar de fiecare dată când am o perioadă încărcată și nu reușesc să țin pasul cu postările, realizez cât de mult înseamnă pentru mine acest colțișor în care îmi expun părerile despre lucrurile care mă obsedează la modul cel mai frumos. Azi revin cu empties, fiindcă adun ambalaje goale și prăfuite de ceva timp, și vreau să scap de ele, dar și să trag niște concluzii în privința unor produse care m-au câștigat, sau nu.


Șampon L'Oreal Elseve Color-Vive - I-am dat încă o șansă deși v-am povestit aici că nu mai are același efect ca mai demult și îmi cauzează mătreață și mâncărimi ale scalpului. La fel a făcut și de data asta, nu știu de ce credeam că se va schimba ceva la el, dar m-am lămurit și sigur n-o să-l mai cumpăr. Acum câțiva ani mi-a plăcut foarte mult, îmi făcea părul să arate foarte îngrijit și strălucitor, însă acum a venit și cu efecte adverse, din păcate.

Șampon Garnier Ultra Doux Honey Treasures - După experiența neplăcută cu șamponul de la L'Oreal, am apelat de urgență la șamponul-tratament din gama cu miere de la Garnier, care mă scoate din impas de fiecare dată. Cred că e cel mai cumpărat șampon de-al meu de până acum! Are o formulă foarte blândă cu părul și scalpul, nu îmi cauzează bubițe, mâncărimi sau mătreață și îmi lasă părul foarte moale și aspect sănătos, hidratat. Îmi place mult, mult și am observat că revin la el cu viteza luminii de fiecare dată când încerc ceva care nu îmi priește. E de pus pe rană! ☺️

Mască de păr Loncolor Natura cu ulei de măsline și proteine din lapte - a fost o mască bunicică, dar nu pot să zic că a fost ceva extraordinar. Ajută puțin la descâlcirea părului și îi oferă și puțină hidratare, dar cam atât din partea ei. Miroase foarte plăcut, by the way.


Vopsea LONCOLOR Ultra 6.7 roșu pasional - aveam de gând să vă prezint experiența mea cu ea în detaliu pe blog, dar fiindcă nu am fost mulțumită de rezultat și de la jumătatea părului în jos aproape că nu se observa că l-am vopsit, am zis pas. Nuanța a ieșit mult mai deschisă decât cea de pe ambalaj, un fel de portocaliu la care nu mă așteptam, fiindcă îmi doream un "roșu turbat". Din partea mea are un nu și nici pe viitor nu mă mai tentează să încerc vopsea Loncolor. 

Unt de corp cu aromă de portocale Ziaja - mi-a plăcut mult textura lui densă, aroma plăcută și faptul că intra repede în piele fără să lase filtru gras la suprafață. Mai multe am scris aici. Mi-ar plăcea să mai încerc unturi de corp de la Ziaja, poate pe cel cu cocos, fiindcă acesta cu portocale mi-a lăsat o impresie foarte plăcută.

Gel de duș bubble cola Ziaja - nu am ajuns să îl termin și am tot amânat despărțirea de el mutându-l dintr-o parte în alta, dar atât i-a fost. Miroase foarte plăcut a Coca Cola, însă m-am plictisit repede de el și am preferat alte geluri de duș mai cremoase și hidratante în locul lui. 

Gel de duș Nivea Happy Time cu aromă de portocale și lapte de bambus - mi-a plăcut foarte mult și am terminat flaconul de 500 ml într-un timp destul de scurt. Are o aromă ciprată energizantă, textură cremoasă care face multă spumă și curăță bine pielea lăsând-o proaspătă și catifelată. E perfect în special pentru anotimpul cald, fiindcă te răcorește instant și îți dă o stare de bine. ♥


Antiperspirant Nivea Stress Protect (pe care l-am uitat acasă și nu apare în poză) - nu mai are nevoie de laude, e preferatul meu ca eficiență dintre toate antiperspirantele încercate până acum. Mi-am refăcut deja stocul cu încă unul în variantă mare, de 200 ml, și nu am de gând să mă despart de el. Protejează foarte bine și întotdeauna merg la sigur când îl folosesc și nu am surprize neplăcute. Am terminat și antiperspirantul de la Garnier, Maximum Control 72h (e posibil să-l fi aruncat, căci nu-l mai găsesc), însă la el mi-a plăcut doar mirosul, căci îmi oferea protecție de scurtă durată, iar mie îmi place să am zona axilelor uscată pe toată durata zilei, motiv pentru care am revenit la cel de la Nivea.

În cele din urmă, am terminat un pachet de dischete demachiante marca Cien, pe care le cumpăr de o perioadă bună, o mostră de apă de toaletă, White Tubereuse Reminiscence, care mi-a plăcut mult, și fardul închis din kit-ul meu preferat pentru sprâncene de la Essence.

Nu am terminat multe produse, chiar și eu am rămas surpinsă de asta, însă de acum voi avea mai mult timp să dau iama în cosmetice și sper să revin cu o pradă mai mare de terminate în următorul articol cu empties.

Kisses!

0 comentarii