Review Elizabeth Arden, Ceramide Flawless Future Caplet Serum

mai 03, 2016


Întotdeauna m-au atras produsele cosmetice diferite de restul, cele mai atipice (sau speciale) să le zic așa, iar când vorbim de perle într-un ser de față, sunt foarte mari șansele ca produsul să îmi placă și să primească din start un DA din partea mea. 

Flawless Future Caplet Serum de la Elizabeth Arden este un ser care promite să dea viață tenului obosit, să minimizeze porii și să ofere luminozitate pielii, acționând ca un înveliș protector. Prin mixul de ingrediente, formula se adresează combaterii primelor semne de îmbătrânire cu care se confruntă un ten tânăr: aspect de piele obosită, linii fine, pete pigmentare, pori dilatați. 


Serul conține un amestec de ceramide, care luptă împotriva deshidratării, ajutând la menținerea nivelului optim de hidratare a pielii;  agenți de iluminare a pielii și minimizare a porilor, cât și extract de Licorice și Adenozină, care contribuie la menținerea elasticității pielii. Fiecare mini-capsulă conține Second Skin Protective Matrix, care acționează ca un scut pentru ten, protejând-o de factorii dăunători din mediu.

Pe mine m-a cucerit de la început, de la modul în care este conceput ambalajul, cât și produsul în sine cu acele perle strălucitoare, care-ți fură ochii. Produsul vine ambalat într-un flacon transparent și elegant cu detalii aurii, prevăzut cu pompiță, prin care putem observa capsulele cu ceramide plutind într-un gel de culoare transparentă. 



Perlele se sparg în momentul în care apăs pe pompiță, rezultând un gel cu textură apoasă și particule sidefate, care contribuie la iluminarea tenului.  Îmi place mult textura ușoară, non-grasă, care pătrunde repede în piele, cât și efectul iluminator pe care îl are. După aplicare, pielea mea se simte mai plină, hidratată și elastică. E ca și cum i-aș fi dat tenului să bea un pahar mare de apă, pe care l-a savurat din plin, e o senzație foarte plăcută.

Până să se absoarbă complet în piele, se simte puțin lipicios la atingere, însă acea senzație dispare rapid, iar rezultatul final este un ten matifiat și, totodată, cu aspect luminos și sănătos. Mie îmi place să îl folosesc în special dimineața, înaintea machiajului, fiindcă este ca o bază siliconată peste care fondul de ten aderă foarte bine, și chiar te face să simți cum îți îmbracă pielea într-un strat protector. Are și un ușor efect răcoritor, de care mă bucur de fiecare dată, și în special seara, după demachiere, când închei o zi încărcată.

Pentru durata zilei, îmi oferă hidratarea de care am nevoie, însă seara simt nevoia să aplic și crema hidratantă obișnuită în urma sa, dar oricum un ser nu este conceput să înlocuiască crema hidratantă de zi sau de noapte. Totuși, cred că acest ser s-ar potrivi mai mult unui ten mixt / gras, decât unui ten uscat, dacă e să vorbim de hidratarea oferită.


În concluzie, serul sub formă de mini-capsule Flawless Future Powered by Ceramide, de la Elizabeth Arden îmi place mult și textura ușoară se po,trivește foarte bine cu tenul meu mixt, căruia îi aduce aportul necesar de hidratare fără să-l încarce. Efectul de iluminare apare instant după aplicare, iar eu nu mă sfiesc să folosesc ser cu generozitate, câte o pompiță pe frunte, obraji și bărbie, așa cum ne este indicat. Tenul devine mai luminos, hidratat și plăcut la atingere, gata să înfrunte factorii de mediu care își pun amprenta vizibil pe pielea noastră.

Cantitate: 30 ml;  Preț: 200 - 250 lei
Kisses!

0 comentarii