Review ulei de cocos Solaris

aprilie 22, 2016


Uleiul de cocos Solaris se bucură de foarte multe aprecieri și de multă vreme îmi doream să-l încerc și eu, să văd ce minuni poate să facă. Prin hipermarketurile din Arad, nu mi-a ieșit în cale, însă l-am găsit în Auchan în Timișoara cu ceva timp în urmă, și nu mi-am putut lua gândul de la el, iar după câteva zile al meu a fost. Am făcut o alegere foarte bună prin a-l achiziționa, o spun acum, după ce am ajuns să mă conving de multiplele beneficii pe care le are pentru frumusețe. Este un ulei obținut prin presare la rece și poate fi folosit atât extern, cât și intern. Încă nu l-am inclus în alimentație, deși mă tentează, și momentan îl folosesc pentru uz cosmetic, acesta fiind scopul pentru care l-am cumpărat.

Un alt factor care a contribuit la decizia de cumpărare, pe lângă numeroasele review-uri pozitive, a fost și borcănașul drăguț de sticlă în care vine ambalat, pe care sigur nu-l voi arunca după ce termin uleiul și-i voi găsi o altă întrebuințare.


La temperaturi reduse, produsul trece din stare lichidă în stare solidă, așadar ne putem folosi de el după preferințe. Mie îmi place să-l folosesc în stare solidă pe piele, care devine ca un unt de corp dens și foarte hidratant. În contact cu pielea, se topește instant, devenind foarte cremos, și acționează ca un emolient. Lasă pielea hidratată, moale și elastică, iar deliciul olfactiv face ca aplicare să fie o plăcere.

În place să-l folosesc în special după duș, când îmi simt pielea mai uscată, insistând pe zonele uscate precum sunt coatele și călcâiele. Îl folosesc și după epilare, pentru a preveni apariția iritațiilor, și îmi lasă pielea foarte fină și cu un aspect plăcut. Are un efect calmant, de echilibrare asupra pielii și nu mă feresc să-l folosesc chiar și pe o arsură sau zgârietură, fiindcă este un produs 100% natural, fără aditivi sau conservanți, care are proprietăți antifungice, antioxidante și antibacteriene.


L-am folosit și pe post de cremă hidratantă pentru ten și mi-a plăcut nespus textura fină, cremoasă care lasă pielea foarte catifelată. Pe ten îl aplic în special când am nevoie de mai multă hidratare, după exfoliere de exemplu, sau în mod normal, seara după ce mi-am demachiat tenul. Nu lasă peliculă lipicioasă și se absoarbe repede în piele, iar pentru asta îmi place și mai mult.

O altă întrebuințare pe care o are este de ulei demachiant și se descurcă ireproșabil, și în cazul acesta. Torn puțin ulei pe discheta demachiantă și îndepărtez machiajul feței și al ochilor fără efort, ca și atunci când folosesc un demachiant bifazic. Înmoaie și îndepărtează machiajul rapid, lăsând pielea curată, hidratată și luminoasă.

Îl folosesc și pe post de mască/tratament pentru păr și de fiecare dată rămân uimită de efectele pe care le are asupra lui. De obicei, fac asta în weekend, când am mai mult timp liber și pentru răsfăț, și stau în jur de două ore cu el în păr. Îl umezesc puțin, urmând să îl masez întâi în scalp iar apoi îl distribui de la rădăcină înspre vârfuri, pe care insist mai mult. Da, ați citit bine, îl aplic pe scalp printr-un masaj ușor, fiindcă are efect împotriva mătreții și mi-a redus-o considerabil de când am început să-l folosesc. Dacă măștile de păr nu vă aduc strălucirea promisă părului, uleiul de cocos Solaris o va face. Oferă o strălucire foarte plăcută și un aspect îngrijit, de păr sănătos, care m-a cucerit. Mă gândesc să-l las să acționeze și peste noapte, pentru mai multe ore, pentru un tratament intens de care părul meu cu tendință de deshidratare are mare nevoie.



Eu l-am luat în varianta de 200 ml la 19 lei, însă se găsește și în variante de 40 ml, 100 ml sau 300 ml. Se consumă destul de greu, mai ales dacă îl folosesc sub formă lichidă, nefiind necesară o cantitate mare pentru a-mi oferi hidratarea necesară pielii sau părului.

Este un produs bun la toate după cum s-ar spune, iar mie nu-mi va lipsi din casă, cel puțin o lungă perioadă de acum încolo. Concluzionând, îmi place la maxim uleiul de cocos Solaris, iar asta pentru că îmi hidratează foarte bine pielea și la atingere se simte fină "ca de bebeluș", iar cu părul chiar face minuni: îl face foarte moale și-i oferă un aspect sănătos cu o strălucire aparte.

Ați încercat uleiul de cocos de la Solaris? 
Ce alte întrebuințări i-ați găsit?
Kisses!

0 comentarii