Favoritele lunii martie 2016

aprilie 14, 2016


Martie, prima lună a primăverii, schimbă tot peisajul care ne înconjoară într-unul colorat și frumos parfumat. M-am bucurat mult de vremea frumoasă pe care ne-a adus-o Mărțișorul și am ieșit de multe ori în parc să mă bucur de soare, de frumusețea și atmosfera plăcută pe care o creează pomii înfloriți. Nu m-am bucurat doar eu de venirea primăverii, ci și o parte din produsele mele de beauty, pe care le-am scos în aer liber și le-am fotografiat prin parc, pe la terenul de fotbal, oriunde am găsit un background care să redea frumusețea de afară (#beautybloggerlife ♥).

Preferatele lui martie nu au fost extrem de multe, căci am avut tendința să folosesc doar produse esențiale de makeup și îngrijire și, în mare parte, se repetă favoritele din ultimele luni, așa că nu le-am inclus pe toate în postare (unele au ajuns în empties - gel de duș Palmolive Mineral Massage, loțiunea de corp de la Elmiplant Skinnergy, untul de corp de la Farmona).

Cea care a revenit în rutina mea, și de care mă bucur la fel de mult ca atunci când am descoperit-o, este apa micelară Garnier, pe care am găsit-o la 19 lei în Auchan și mi-am luat-o fără să stau pe gânduri. Are un preț foarte bun (~ 24 lei) pentru eficiența de care dă dovadă și nu aș putea să fac o diferență între ea și cea de la Bioderma, din punctul ăsta de vedere. Pe scurt, curăță machiajul rapid, fără să fie nevoie să insist, vine într-o cantitate generoasă, care ține o veșnicie, și mai are și un preț accesibil.


Luna trecută, am descoperit uleiul de cocos de la Solaris și, trebuie să recunosc, l-am folosit cam des. Fie că l-am folosit pe post de mască/tratament pentru păr sau pentru a scăpa de pielea uscată, nu am avut ce să-i reproșez, îmi place din toate punctele de vedere. Ador efectul lui asupra părului meu, în sensul că îl face moale și strălucitor și reduce aspectul uscat/degradat. Prima dată când l-am folosit, nu mi-a venit să cred cât de ușor de aranjat era și ce aspect plăcut avea părul meu. Și aplicat pe piele se descurcă foarte bine, iar unul din punctele forte este că nu lasă film gras și se absoarbe foarte repede. Lasă pielea moale și catifelată și cu un aspect sănătos. L-am folosit și pe ten, și mi-a plăcut la nebunie senzația de hidratare și elasticitate pe care o lasă în urmă.

Am avut mai multă grijă de tenul meu și am folosit protecție solară ridicată, iar aceasta a venit de la Bioderma Photoderm MAX Aquafluide SPF 50+ (review). Am folosit intens crema incoloră și m-am plimbat în voie în razele soarelui, iar varianta colorată o foloseam când nu voiam să îmi încarc tenul cu fond de ten, dar nici n-aș fi ieșit palidă din casă. Oferă nuanțare și uniformizare plăcută pielii și dacă o setez cu o pudră matifiantă, și îi mai aduc un retuș la câteva ore, arată decent pe tenul meu. În zilele în care nu am purtat machiaj și nici nu am aplicat o cremă cu SPF, pe pielea mea s-a văzut diferența, și s-a înroșit destul de tare și repede, iar asta m-a făcut să nu mai uit de SPF, căci razele nocive nu uită să-și pună amprenta pe pielea noastră.

Când îmi simțeam tenul încărcat, foloseam un scrub delicat de la Avon, din gama Oriental Radiance cu extract din ceai alb, care îmi lasă pielea fină și curată, ca de bebeluș. Crema nutritivă cu miere și gălbenele de la Bioten m-a surprins foarte plăcut și o folosesc în special seara, când tenul meu îmi cere mai multă hidratare. Hidratează tenul foarte bine, e perfectă după exfoliere sau atunci când îmi simt pielea deshidratată. Are o textură ușoară, foarte plăcută și un miros dulceag, discret, care îmi dă o stare de bine.


Deodorantul B.U. My Secret (review) a întregit și mai mult atmosfera înmiresmată de primăvară. Miroase foarte plăcut, dulceag și îmi dă energie și poftă de viață. E perfect pentru a-mi împrospăta zilele însorite de primăvară, are o aromă specială.

Pentru imperfecțiunile tenului, cât și pentru iluminarea zonei ochilor, am folosit anticearcănul de la Rimmel London, Wake Me Up. Are acoperire bună, camuflează petele și oferă un aspect natural și luminos pielii. Likey, likey!

Pe buze, ca să fiu în ton cu vremea și culorile predominante din jur, am purtat un roz orhidee de la Benefit, care oferă un aspect girly și proaspăt întregului machiaj. Talk Flirty (review) are textură cremoasă, ușor de aplicat și lasă buzele hidratate și uniform nuanțate. E rujul care îți dă o stare plăcută, de princess, dacă tot vine la pachet cu coroniță. :)

Vouă cum v-a trecut luna martie?
Ce preferate ați avut?
Kisses!

0 comentarii