Morning beauty routine 4 school / college

februarie 20, 2016



Nu am mai făcut un articol în care vă povestesc cum mă machiez eu într-o zi obișnuită, din 2014, așa că mă gândeam să fac și 2016 edition, să văd și eu ce am păstrat în rutina mea și cum s-a schimbat ea față de atunci. Pentru programul normal de cursuri, am o rutină destul de simplificată, însă în unele zile mai pot interveni unele produse adiționale, depinde de cât timp am la dispoziție și de starea de care dispun pentru a realiza ceva mai elaborat.

Începem cu rutina de îngrijire, iar dimineața îmi spăl tenul cu gelul de curățare de la Gerovital Plant din gama Stop Acnee, care are o formula blândă și nu-mi irită în vreun fel tenul sau ochii. Nu face multă spumă, dar curăță sebumul foarte bine, și chiar îmi place asta. După curățare, nu îmi simt tenul uscat, ci foarte catifelat și pregătit să asimileze crema hidratantă. Mă bucur că mi l-am cumpărat, în sfârșit, și va avea parte de review în curând.


După ce mi-am spălat tenul, urmează să aplic crema hidratantă, iar cea de care mă bucur în această perioadă este Bioderma Hydrabio Perfecteur cu SPF 30. V-am scris aici despre ea că-mi place super mult și deja o folosesc cu atenție, căci la cât de bine îi face tenului meu, cei 40 ml vor fi consumați destul de rapid. Are o textură cremoasă și fină, care hidratează tenul și constituie o bună bază de machiaj. Fondul de ten arată foarte bine și uniform peste ea ca bază, fără să am parte de zone deshidratate care să fie scoase în evidență. Are și un efect de rosy glow, de care mă bucur în zilele în care nu port machiaj, iar pielea mea se simte bine când o răsfăț cu ea, mai ales că are și SPF și intru în "safe zone".

Buzele mi le hidratez oscilând între 3 balsamuri de buze: Yves Rocher, cutiuța cu minuni de la Oriflame și cel de la Flormar cu aromă de mandarine, care arată foarte asemănător cu cele de la eos. Îmi plac toate și le folosesc în funcție de cât de deshidratate îmi simt buzele. Toate hidratează buzele satisfăcător, dar tind să cred că cel de la Oriflame este primul în top la acest capitol.

Și acum, trecând la machiajul feței, și la produsul care s-a păstrat de peste doi ani în rutina mea, încep cu conturarea sprâncenelor, folosind fardul închis din kit-ul de la Essence. Mai am puțin din el, îl folosesc zilnic (exceptând zilele în care nu mă machiez deloc) și acum când e pe terminate, mă gândesc să renunț la el o perioadă și să-l încerc pe cel de la Oriflame. Este genul de produs accesibil, bun și interminabil. Am scris review pentru el aici.

La machiajul ochilor, nu insist prea tare dimineața fiindcă de obicei nu prea am chef de ceva elaborat, așa că uneori mai folosesc câteva nuanțe de nude din Beauty Book de la ELF, iluminându-mi colțul intern cu puțin auriu. Apoi îmi conturez linia genelor superioare și inferioare cu fardul negru, care e multifuncțional și poate fi folosit și pe post de eyeliner, dermatograf, cât și pe post de fard de pleoape, aplic rimel (The Falsies Volum' Express mascara de la Maybelline) și am scăpat cu o privire conturată și pătrunzătoare.

Ceea ce mi se pare ciudat  este faptul că în 2014, în acest articol, vă prezentam exact fondul de ten Rimmel Match Perfection și, coincidență sau nu, acesta este fondul de ten pe care îl folosesc la momentul actual. Funny fact, nici nu mă așteptam la asta! Nu e cel mai bun fond de ten, dar mi-a plăcut mult în perioada 2013 - 2014, și la beauty swap-ul din septembrie am avut ocazia să ne reîntâlnim și nu am zis nu. Îmi place că uniformizează nuanța tenului și îi oferă un aspect natural și are o textură lichidă, cu care se poate lucra foarte ușor. Nu e un fond de ten greoi, ci mai degrabă aș zice că și hidratează tenul puțin și îi dă o stare de confort.

După aplicarea fondului de ten, îmi pudrez zonele critice pentru apariția sebumului cu pudra matifiantă All Matt plus de la Catrice, îmi conturez pomeții cu pudra bronzantă Sol de Rio de la Sephora și îmi dau puțină culoare în obraji cu blush-ul din kit-ul de la ELF, și parcă totul începe să prindă contur acum. Ultimul pas îl constituie aplicarea rujului, iar cel mai mult în ultima perioadă mi-a plăcut lip stylo de la Avon, în nuanța cappuccino, care întregește machiajul și îi oferă un plus de prospețime.

And now, I'm ready to go! I have classes!
Bbye!

0 comentarii