Haul, produse primite si cumparate in ultima perioada

februarie 05, 2016


De când n-am mai postat, câteva cosmetice noi am adunat! :))

Abia așteptam să scriu din nou pe blog și să mă pun la curent cu ce mai e nou în lumea asta de beauty! În ultimele săptămâni, am primit și mi-am cumpărat câteva produse de îngrijire și machiaj, despre care abia aștept să vă spun mai multe în curând.

În articolul precedent, vă spuneam că am profitat de reducerile din DM și mi-am luat un gel de duș de la Palmolive, Feel The Massage, în varianta de 250 ml la 5 lei, și antiperspirantul Nivea Stress Protect, în cantitate de 200 ml la 12 lei. Pentru o perioadă, sunt asigurată în privința îngrijrii corporale, și chiar dacă mai am geluri de duș și deodorante, astea sunt preferatele actuale.


În ianuarie, am zis să încerc un nou antiperspirant, și l-am ales pe cel de la B.U., In Action soft skin cu aromă de Floare de Tiare, însă nu mi-a plăcut la fel de mult precum cel cu floare de lotus. Protejează câteva ore, însă mirosul lui cam acrișor pentru gustul meu nu m-a dat pe spate. Este bun pentru o zi obișnuită, relaxantă, dar Stress Protect e aliatul meu când vreau să fiu protejată pentru toată ziua de mirosurile neplăcute.

Zilele trecute, am primit o noutate de la Bioderma, Hydrabio Perfecteur SPF30, cremă hidratantă cu efect anti-îmbătrânire, despre care abia aștept să vă spun o părere detaliată în următoarea perioadă. Vă spun doar că are un miros extrem de plăcut și delicat, culoare roz deschis, și oferă tenului un efect radiant foarte plăcut. 


Fiindcă atunci când ești disperată după cosmetice, și astrele se aliniază în favoarea ta, lunile trecute am primit (de la două colege de facultate) niște bunătăți cu care să mă răsfăț, și care trebuiau aduse în atenția voastră. Cel mai recent, am primit un ruj de la Catrice într-o nuanță de roz neon și un lip stain de la Sephora, Rouge Infusion, într-o nuanță superbă - 07 strawberry. Lip stain-ul m-a cucerit, mai ales că e o nuanță închisă, cum îmi doream de mult, și are și finish mat. Ce să-ți mai dorești? :))


În decembrie, am primit câteva rujuri + un gloss, care nu cred că se găsesc la noi, mărcile NICKA K New York și YOUNGBLOOD. Trebuie să le mai testez puțin, căci în sesiune nu prea am avut chef de experimentat, iar apoi revin cu swatch-uri și detalii.


Am mai primit și un blush de la Maybelline, Dream Bouncy în nuanța 30 Candy Coral și un blush de la Pure Cosmetics, în nuanța Cherry, cu 100% ingrediente naturale.



Voi cu ce v-ați înnoit în ultima perioadă?
Avem produse comune?
Kisses!

0 comentarii