Produse consumate noiembrie, decembrie 2015

decembrie 25, 2015


Astăzi vorbim despre ultima tură de produse terminate din 2015, fiindca nu vreau să intru cu ambalaje goale în noul an și puțină curățenie nu strică. Cred că de data asta am pe câte produse terminate, pe atâtea produse care m-au dezamăgit și pe care trebuie să le arunc sau să le folosesc în alt scop.


Am terminat o apă micelară de la Nivea, cea pentru toate tipurile de ten, chiar curăță tenul foarte bine din câteva mișcări. Perechea ei e demachiantul bifazic, care am crezut că nu se mai termină, însă se mai întâmpla să folosesc micelara pentru ochi și așa se explică longevitatea lui pentru o lungă perioadă. Ambele îmi plac mult, iar la demachiant apreciez acțiunea blândă pe care o are și faptul că îmi hidratează zona din jurul ochilor.

Am terminat un gel exfoliant de la Herbalife Skin cu extract de fructe de pădure, care mirosea demențial și care avea niște semințe de fructe foarte drăguțe în compoziție. L-am folosit atâta timp cât tenul meu nu prezenta coșuri inflamate, căci apoi mai rău făceam dacă le zgâriam cu particulele exfoliante. Este un exfoliant blând, care nu deshidratează tenul și mi-a plăcut enorm și pentru textura lui gelatinoasă, dar și pentru mirosul delicios. Masca pentru acnee de la PellAmar nu și-a făcut efectul asupra dezastrului de pe fața mea, dar îmi lăsa fața mai curată și catifelată și nu mi-a cauzat probleme.

Am devorat crema pentru riduri superficiale de la Gerocossen, Melcfort, pentru că îmi plăcea mult cum se aplică și arată fondul de ten peste ea. Îmi lasa fața hidratată și catifelată și ușor matifiată, iar asta era mai mult decât perfect pentru ca machiajul feței să arate bine peste zi. Și apa termală Uriage a fost consumată foarte repede și am abuzat de ea în noiembrie când pe ten mi-au apărut o grămadă de coșuri dureroase. Calmează pielea și îi oferă porția de hidratare în momentele în care nu mai știu ce să-i fac să-l aduc la normal și vreau să mă orientez mai mult spre produsele Uriage, fiindcă au mare grijă de piele. 


Luna trecută mi-am cumpărat două șampoane de la L'Oreal din gama Elseve și ambele mi-au făcut mai mult rău decât bine și nu le-am mai putut folosi pentru spălarea părului. Pe post de gel de duș au fost bune, dar atât. Elseve Total Repair mi-a făcut mătreață și bubițe în cap, iar cel cu ulei extraordinar îmi lipea părul groaznic și îl făcea foarte aspru. Nu mă așteptam la așa ceva din partea lor, mai ales că în trecut am folosit Elseve Color-Vive (cel cu flacon roșu) și îmi plăcea la nebunie. Niciodată nu mi s-a întâmplat să cumpăr 3 șampoane unul după altul și nici unul să nu mi se potrivească, așa că și Garnier Ultra Doux cu uleiuri de argan și camelie intră la dezamăgiri. Parcă s-ar fi vorbit cu cel de la L'Oreal Ulei Extraordinar căci ambele îmi îmbâcesc părul, îl lipesc și îl încâlcesc foarte tare. 

Despre șamponul cu extract de urzică pentru păr gras de la Yves Rocher m-am plâns aici și n-a mai ajuns în părul meu de frică să nu mai scap vreodată de problemele scalpului. Pentru spălarea pensulelor a fost extraordinar, însă nu pentru asta l-am cumpărat. Aproape că l-a ajuns Total Repair de mai sus de la L'Oreal.

În imagine apare și un șampon anti-mătreață de la Head&Shoulders, fiindcă părinții mei știu că nu trebuie să arunce ambalajele goale de la produsele din baie, și așa a ajuns și el aici. Conține mentol natural, care oferă o senzație plăcută de răcorire, însă ochii mei nu prea spun acest lucru. L-am folosit o singură dată și curăță părul excepțional de bine și îi oferă mult volum, însă scalpul meu nu acceptă șampoane H&S fiindcă sunt prea concentrate și îl irită. Pentru o spălare a fost bun, eu oricum nu mai folosesc de mult șampoanele lor, dar avem întotdeauna câte unul în casă.

Favoritul din categoria produselor pentru îngrijirea părului este șamponul uscat Batiste în varianta Blush cu o aromă florală foarte plăcută și proaspătă. Mi-a plăcut tot la el, de la ambalaj până la efectele resimțite asupra părului și vreau să văd cum sunt și celelalte șampoane Batiste. L-am consumat în câteva luni, fiindcă dacă am timp sigur aleg să-mi spăl părul și nu să-l dau cu șampon uscat, însă e soluția perfectă pentru a da un plus de volum și prospețime în situațiile de urgență.


Produse pe care sunt nevoită să le arunc sunt o emulsie cu protecție solară de la Apidermin, care este foarte grasă și nu intră în piele, antiperspirantul Cien Extra Dry 48h, fiindcă e înecăcios și nu-i mai suport mirosul și mai e și uleios, untul de corp de la Cien care a expirat prin vară și de care m-am săturat până peste cap și care intră mult mai greu în piele decât alte loțiuni, dar și loțiunea de la Dove care miroase plăcut, dar nu intră în piele și o lasă foarte lipicioasă.


Am terminat fondul de ten de la Maybelline SuperStay Better Skin despre care v-am spus că m-a dezamăgit groaznic când mi-am dat seama că el îmi provoca acneea urâtă și dureroasă de care încă nu am scăpat în totalitate. Mi-a plăcut mult cum arăta pe față și greu mi-am dat seama că din vina lui mi-au apărut coșurile, așa că nu pot să îl recomand după cele întâmplate. Arunc și un fond de ten spumă de la Flormar pentru că nuanța e prea roșiatică și închisă pentru mine, se usucă prea repede și nu apuc să-l întind pe față. Nici nu se întinde uniform, nu are rost să-l mai țin.

Din categoria mostrelor am terminat una de Bioderma Atoderm PP Baume, un balsam nutritiv pentru piele uscată și am rămas foarte impresionată de crema aceasta. Lasă pielea foarte catifelată și îi oferă o stare de echilibru de care are mare nevoie în această perioadă. Mă tentează să-mi cumpăr o cremă de față de la Bioderma. M-au surprins plăcut mostrele cu cremă de față de la Farmona, Dermacos și PrestigeCare, și pe prima mi-o doresc full-size fiindcă se potrivește bine cu tenul meu și nu îl îngrașă. Am folosit și o mostră de gel de curățare Ivapur de la Ivatherm și mi-a plăcut cum curăță și faptul că nu agresează tenul, dar nu mi-a plăcut mirosul lui.

Despre Uriage v-am povestit aici, am terminat încă o mostră de cremă Roseliane și am doar cuvinte de laudă pentru ea. Mostrele de cremă de ochi Isofill mi-au plăcut extrem de mult, încât uneori le aplicam și pe restul feței. Un mare like pentru Uriage! Mi-au plăcut mostrele cu șampon Cystiphane de la Biorga și mă gândesc ca pe viitor să îl cumpăr, fiindcă lasă părul foarte curat și ușor și plin de volum. Mostra de cremă IaluronPlus de la Bottega Verde a fost ok, mirosea foarte plăcut, floral și avea o textură ușoară care pătrundea repede în piele și o făcea mai luminoasă.

Cam atât cu produsele terminate de pe acest an, și dacă mă uit bine am omis să pozez un produs, anume Revita EPS Eyelash Stimulator, dar acela va apărea în videoclipul cu empties care urmează. Sper să vă folosească părerea mea despre produsele terminate și despre cele pe care sunt nevoită să le arunc și să-mi spuneți ce produse ați mai consumat voi.

Crăciun fericit!

0 comentarii