SPA night TAG

noiembrie 29, 2015


Draga de Hannelore m-a nominalizat să răspund unui TAG foarte drăguț, Spa night, iar eu m-am bucurat tare și din acest motiv, răspund prompt, fiindcă îmi place subiectul, iar în ultima perioadă am încercat să-mi creez o atmosferă de spa la mine acasă, când am avut puțin mai mult timp pentru mine. Mulțumesc pentru leapșă, Hanne!

1. Ce mască preferată ai dintre cele care se găsesc în comerț?
Având un ten mixt, oscilez mai mult spre măștile de curățare purifiante, în special spre cele pe bază de argilă, care curăță în profunzime tenul și mă ajută să mai elimin din punctele negre. Când am mai mult timp la dispoziție, combin pudra de argilă de la Viva Natura cu puțină apă călduță și uleiuri hidratante pentru față astfel încât să îmi curăț în profunzime tenul și, totodată, să îi ofer și o doză de hidratare. Când nu am chef să îmi prepar singură masca, optez pentru una din comerț, iar preferatele mele sunt cele de la Montagne Jeunesse (7th heaven), fiindcă au niște arome delicioase și chiar îți induc atmosfera relaxantă de spa la tine acasă.


2. Stiti vreo masca de tip DIY care functioneaza? Care este reteta?
În afară de măștile cu argilă pe care mi le prepar în casă, în funcție de necesități, cu uleiuri hidratante, lapte sau suc de citrice, nu am prea experimentat această zonă. Am mai încercat eu o dată să îmi fac o mască cu avocado, însă după prima experiență am renunțat, fiindcă dura destul de mult prepararea și trebuia să am mare grijă să nu îmi pice bucățile de avocado pe jos și mi-e mai comod să folosesc o mască gata preparată, care nu implică atâtea "griji".

3. Ce este mai relaxant pentru tine? Un dus sau o baie?
O baie este cel mai relaxant lucru posibil după o zi încărcată și obositoare. Aș sta ore în șir în apă și după aș adormi instant. ♥

4. Care este gelul de dus preferat?
Mi-au plăcut multe dintre gelurile de duș încercate, însă dacă ar fi să aleg unul preferat, acela ar trebui să fie unul hidratant. Nu pot desemna unul singur, așa că aleg gelurile de duș de la Dove și crema de duș Nivea Creme Smooth. Pe astea vi le recomand cu drag dacă vreți ca pielea voastră să aibă parte de răsfăț și loțiunea de corp să nu mai fie obligatorie după duș.



5. Dar spumantul de baie?
Nu am un spumant de baie preferat. Și unele geluri de duș pot îndeplini acest rol chiar foarte bine. 

6. Iti plac lumanarile parfumate? Ce ne recomanzi?
Îmi place atmosfera creată de lumânările parfumate, însă nu sunt o împătimită a acestora. Am luat țeapă cu câteva și parcă de atunci nu mă mai atrag, fiindcă eu mă aștept ca o lumânare să parfumeze toată camera și nu doar să se simtă când te apropii de ea. Totuși, mă tentează cele de la Glade.

7. Ce tip de ceai iti place?
Nu cred că am mai spus asta pe blog, dar eu nu beau ceaiuri, de nici un fel. Nu îmi plac deloc și beau foarte rar, când sunt răcită și îmi trebuie ceva fierbinte ca să îmi revin. Așadar, când ies undeva, sigur nu o să comand un ceai, chiar dacă e ger afară. Mai degrabă o cafea delicioasă!

8. Film sau carte pentru serile lenese? Care sunt preferatele tale?



*Pe principiul: Când m-apuc de un serial, mă las de viață...*

Seriale, of course! Cel pe care îl urmăresc acum, și de la care aștept un nou episod, este Quantico, un serial care te ține în suspans și te face să realizezi că nimeni nu e ceea ce pare la început și că aparențele pot fi înșelătoare. O perioadă am fost pasionată de serialele cu medici - Saving Hope, Complications - iar cel mai tare mă enervează când un serial bun este anulat după primul sezon. Am văzut și câteva episoade din How to get away with murder, dar l-am abandonat fără un motiv anume. Seriale pe care le-am abandonat după ce le-am urmărit noapte și zi au fost The Vampire Diaries și The Originals, cu care sper să revin la zi cândva. All time favourites rămân Desperate Housewives, El barco, El internado, Devious Maids și cam atât îmi aduc acum aminte.

9. Cum te pregatesti pentru un somn odihnitor?
Cel mai bine mă odihnesc după un duș parfumat și hidratant, urmat de îngrijirea specifică a tenului cu produse de curățare și hidratare, și în final de o loțiune de corp hidratantă și plăcut parfumată. Un alt lucru care îmi asigură un somn odihnitor este o cană cu lapte și cacao and I'm done with that!


Leapșa merge către tot blog roll-ul meu și către oricine mai dorește să răspundă întrebărilor. 
Puteți face asta și în comentarii, le aștept cu drag!
Kisses!

0 comentarii