Reduceri Black Friday de la 1001Cosmetice

noiembrie 25, 2015

Adevăratul Black Friday are loc anul acesta pe 27 noiembrie, iar 1001cosmetice pare să ne fi pregătit reduceri consistente la o mulțime de produse, pe care abia aștept să le descopăr! Nu am fost dată pe spate de "reducerile" pe care le-am văzut în majoritatea magazinelor online, cât și în cele fizice, însă de la 1001cosmetice am mari așteptări, fiindcă este magazinul meu preferat de cosmetice, unde este imposibil să nu găsești ceva la un preț mai mult decât accesibil, și mai ales când vine vorba de o astfel de sărbătoare.



Cei de la 1001cosmetice ne-au dat deja câteva indicii în legătură cu reducerile care vor avea loc, astfel încât să mai adăugăm câte ceva pe wish list și, poate că, de Black Friday ajungem să ne luăm produsele mult dorite la un preț mic și de neratat.

Recunosc, îmi fac deja cu ochiul produsele Catrice și paletuța de la Essence, All About Candies, care va fi redusă de la 15 la 5 lei. De-abia aștept să văd cu ce alte reduceri ne mai surprind!

Nici reducerea loțiunii micelare de la L'Oreal nu mi se pare de neglijat, căci 8 lei e un super preț pentru un astfel de produs.








Eu voi fi cu ochii pe site în noaptea de 27 și vă voi ține la curent cu cele mai avantajoase reduceri de pe 1001cosmetice.

Ce v-ați cumpărat anul acesta de Black Friday? Ați fost încântate de reduceri?
Kisses!

0 comentarii