Review Gliss Daily Oil-Elixir, ulei pentru par deteriorat

octombrie 11, 2015


De mică mi-a plăcut să am grijă de părul meu şi foloseam tot felul de măşti pentru a-i da strălucire şi pentru a evita aspectul de păr degradat, uscat şi neîngrijit. Când am descoperit uleiurile de tip leave-in, mi s-au părut o super afacere, pentru că ceea ce făcea o mască în 5-10 minute, reuşea să facă un ulei de păr într-un timp mult mai scurt şi nu-mi răpea atâta timp pentru ca părul meu să arate bine. Nu am renunţat nici azi la măştile de păr şi le consider în continuare necesare, însă mi se pare mult mai comod şi rapid de folosit un astfel de tratament pentru păr care nu necesită clătire, iar în ultimii ani, uleiurile de păr nu mi-au lipsit din casă.

Ana-Maria mi-a făcut cadou uleiul de păr de la Gliss, pe care l-am folosit după fiecare spălare a părului, şi nici nu am ajuns să folosesc un sfert din el din septembrie, de când am început să-l folosesc.

Daily Oil-Elixir vine într-o cantitate generoasă de 75 ml şi are o consistenţă groasă, densă, care în contact cu căldura palmelor se topeşte şi devine uşor de aplicat pe lungimea părului. Formula conţine keratină lichidă, recunoscută pentru beneficiile asupra părului, şi filtru UV, care protejează şi hidratează firul de păr degradat.


Îmi place mult sticluţa cu pompiţă în care este ambalat şi faptul că îmi transmite, într-adevăr, că folosesc un elixir pentru păr, atât prin culoarea uleiului, cât şi prin forma interesantă şi uşor de manevrat a ambalajului.

Mirosul este unul dulceag, parcă mă duce cu gândul la uleiul de argan, şi se păstrează pentru câteva ore după aplicare. Chiar îmi place să-mi simt părul parfumat şi de multe ori obişnuiesc să îl adulmec ca să mă conving că părul meu e într-o stare bună şi miroase plăcut.

După o lună de folosire pot să spun că am observat îmbunătăţiri în structura firului de păr, cu toate că nu am mai avut de mult vârfuri despicate foarte evidente şi am avut grijă ca părul să nu ajungă la stadiul de degradat. Acest ulei mă ajută să-mi menţin părul moale şi hidratat, iar efectele lui sunt vizibile imediat după aplicare. Părul devine mai strălucitor, uşor de aranjat şi cu un aspect sănătos, fără ca uleiul să lase senzaţie grasă în urmă. Parcă este absorbit în păr, căci în urma lui nu rămâne decât senzaţia de hidratare, şi nu una uleioasă. Îmi place foarte mult!


Eu folosesc cam două-trei pompiţe pentru lungimea firului de păr, insistând cu tratamentul pe vârfuri, unde părul tinde să se degradeze mai rău decât în rest, şi sunt foarte mulţumită de el. Dacă ar fi să compar vârfurile cu lungimea firului de păr, nu aş observa o diferenţă, fiindcă tot părul are un aspect îngrijit, hidratat, iar vârfurile despicate nu intră în ecuaţie. Normal că, la câteva luni, părul trebuie tuns măcar la vârfuri, însă acest ulei mă ajută să previn apariţia vârfurilor despicate şi efectul reparator este vizibil.

Ador faptul că după spălare mă ajută să-mi descâlcesc părul şi îl face mai moale şi uşor de aranjat, imediat după ce l-am distribuit pe lungimea firului de păr. Aşa nu mai îmi rup smocuri de păr încercând să-l descâlcesc cu pieptenul, iar părul meu primeşte şi îngrijirea necesară şi o aromă plăcută de care mă bucur după fiecare spălare.

Se găseşte şi pe 1001cosmetice la 24.5 lei, iar pentru faptul că are 75 ml şi se consumă atât de greu, eu zic că merită achiziţionat la preţul acesta, căci face o treabă foarte bună. Pe mine mă vă ţine încă vreo 4-5 luni fără probleme şi am de gând să îl folosesc de fiecare dată când îmi spăl părul.

Ce uleiuri de păr îmi recomandaţi? Pe acesta l-aţi încercat?
Kisses!

0 comentarii