Produse terminate, expirate, aruncate...

octombrie 05, 2015

De fiecare dată când lipsesc mai mult de pe blog, mă cuprinde o stare de vinovăţie şi parcă mă frământă gândul că trec zilele şi la mine pe blog e pauză "totală". M-am ataşat foarte tare de blog, simt asta, şi nu mi-e totuna să postez de mai multe ori pe săptămână sau o dată la aproape două săptămâni, dar anul acesta este un an al schimbărilor pentru mine şi trebuia să aştept puţin ca lucrurile să se aşeze pe plan personal pentru a putea reveni să înşir aici câteva gânduri şi ca asta să nu se întâmple la modul superficial. Îmi place ca atunci când scriu pe blog, să iau lucrurile uşor, cu calm şi nu să scriu o postare pe grabă din care să rezulte nimic. Tocmai de asta, am ales să fac o mică pauză zilele trecute de la scris, am început facultatea şi sunt în perioada de acomodare, dar trebuie să ştiţi că n-a trecut o zi fără să mă gândesc la blog şi la postările care aşteaptă a fi scrise şi am revenit cu drag şi poftă de scris. 

It feels so good to be back!


În altă ordine de idei, am adunat din nou o punguţă cu produse consumate, dar şi cu câteva care au expirat şi pe care le ţineam uitate în dulap de câteva luni, iar acum revin cu o părere concretă despre fiecare, care sper să vă fie de ajutor şi să vă lămurească în privinţa produselor.

Începem cu câteva produse foarte iubite de mine, despre care am mai scris pe blog, şi la care m-aş întoarce oricând cu încredere. Loţiunea de corp de la Elmiplant, Skinnergy cu extract de lychee, a fost un produs care mi-a plăcut foarte mult şi pe care l-am stors chiar şi de ultimul ml. Am scris despre ea într-un articol separat, dar, în mare, trebuie menţionat că miroase foarte plăcut şi are o textură cremoasă, care hrăneşte pielea şi o lasă luminoasă şi plăcută la atingere. Face mai mult decât preţul ei, 11 lei, mi-a plăcut şi acum mă bucur de varianta cu goji, care miroase demenţial!


Şamponul de la Garnier a fost favoritul verii, am mai terminat unul şi am fost foarte mulţumită de el. L-am lăudat în acest articol, merită fiindcă e foarte blând cu părul, curăţă foarte bine şi miroase delicios. Gelul de duş de la Elkos cu aromă de cocos a fost o încântare la preţ mic. Miroase bine, are o textură cremoasă, face multă spumă şi lasă pielea hidratată. Ce să-ţi mai doreşti? 

Gelul de ras de la Nivea a fost intens folosit în vara lui 2015, l-am terminat în urmă cu câteva zile şi deja se resimte asta când e timpul pentru epilat. Cu el nu îmi apăreau niciodată bubiţe roşii în zonele epilate, dar fără gel de ras nu se mai poate, mă irit instant. Foarte bun, posibil să ne reîntâlnim pe viitor.


Nu-mi vine să cred că urmează să arunc sticla de apă micelară Garnier! O am din mai şi încă mai am pentru o demachiere. Acum, după atâtea luni de folosire, pot spune convinsă că e apa mea micelară preferată şi cu siguranţă o să mi-o cumpăr din nou. Între timp, am primit-o şi pe cea de la Bioderma, dar n-am simţit nevoia acută să o folosesc doar pe ea, cea de la Garnier se descurcă foarte bine şi are un preţ mai avantajos.

Am terminat şi o apă termală în varianta full-size de la Vichy, care mă răcorea şi revigora de fiecare dată când temperaturile şi tenul meu o luau razna. O mai foloseam şi pe pielea iritată şi îmi calma imediat roşeaţa, dar şi pentru a reîmprospăta sau a fixa machiajul. 


Am terminat două ape de gură din Lidl, dentalux, varianta Sensitive mi-a plăcut la maxim şi am şi cumpărat-o din nou, iar pe cea verde, Mint, am consumat-o cu greu pentru că nu mi-a plăcut deloc gustul ei. Cea albastră are un gust plăcut, fresh, ca de gumă Orbit albastru şi îmi lasă o senzaţie foarte plăcută de curat şi o respiraţie proaspătă. Îmi place că de la cea albastră nu îmi ia gura foc, este foarte blândă şi este uşor mentolată. Costă 6 lei şi nu conţin alcool.


Am terminat un nou set de dischete demachiante din Lidl, pe care ajung vrând-nevrând să le cumpăr. Îmi plac şi cele de la Caterine pe care le am acum, dar tot la cele din Lidl mă întorc, parcă astea îmi plac mai mult. Gelul antiacneic de la Hofigal a expirat de prin primăvară, însă nu l-am mai folosit demult. Ştiu că oferea un efect răcoritor tenului, dar nu a avut rezultate în privinţa coşurilor care să mă impresioneze, poate de asta am şi uitat de el. Serul de păr Avon Advance Techniques varianta Smooth as silk a fost un ulei de păr bun, descâlcea părul şi îi oferea strălucire, dar nu m-a convins să revin la el. Cel mai mult îmi place cel cu argan de la Avon, care e the best din orice punct de vedere. 

Arunc o cremă de faţă de la Cosmetic Plant, Greenstem pentru ten mixt, pe care am adorat-o la vremea ei, am scris şi aici despre ea, dar cum am primit alte creme şi voiam să le fac review, am abandonat-o o perioadă pentru a-mi face o părere despre alte produse şi aşa a ajuns să expire şi în această postare. E una dintre cremele mele de faţă preferate, intră repede în piele şi nu o îngraşă deloc. Am terminat un pachet de şerveţele demachiante Nivea, pe care le-am folosit mai mult pentru a şterge biroul, decât pentru demachiere, şi aici chiar se descurcă de minune. Pentru demachiere prefer apa micelară de la Nivea, de exemplu, căci aceste şerveţele nu sunt destul de îmbibate în produs şi trebuie neapărat să folosesc şi alte produse de curăţare pentru a-mi curăţa temeinic tenul.



Am terminat acum multe luni două rimeluri: Volume blast din gama The ONE de la Oriflame şi False Lash Effect de la Max Factor. Cel mai mult mi-a plăcut cel de la Oriflame, datorită periuţei subţiri care mă ajuta să nu mă mânjesc la aplicare şi să separ genele dar şi datorită efectului de alungire. Şi mascara de la Max Factor mi-a plăcut, dar nu la fel de mult, are review aici. Vara asta am terminat şi primer-ul pentru pleoape de la Elf, l-am folosit pentru machiajele care voiam să reziste multe ore şi să nu se strângă în pliul pleoapei şi a fost foarte eficient. Fetele pe care le-am machiat mi-au spus că machiajul a rezistat intact toată noaptea, fără să se strângă sau să se scurgă, iar ăsta e meritul acestui produs.



De la #beautyswapbybeautybarometer m-am întors cu o mulţime de produse, pe care am şi început să le folosesc şi aşa am reuşit să termin câteva mostre şi să cunosc produse noi. Capsulele anticelulitice de la Collistar le-am folosit cu drag, îmi dădeau o stare aparte, însă din două utilizări nu am observat efecte asupra celulitei. Uleiul fin îmi oferea senzaţia plăcută de piele hidratată cu un iz plăcut de cafea, iar mie îmi place orice are legătură cu cafeaua, da. Cryo-gel pentru celulită de la Collistar a fost o altă experienţă plăcută, mi-a plăcut mult efectul răcoritor pe care îl are, cred că vara mi-ar plăcea să folosesc un astfel de produs.



Am terminat şi un mini exfoliant de corp de la Nuxe, mai aveam foarte puţin din el şi l-am găsit în timp ce-mi făceam curăţenie printre cosmetice, dar pot să spun că mi-a plăcut efectul lui abraziv, textura cremoasă şi particulele care deşi îndepărtau celulele moarte, nu agresau pielea. Mostrele de cremă de faţă Isoliss de la Uriage au devenit răsfăţ zilnic pentru tenul meu, fiindcă au o textură lejeră, dar totodată hidratantă, iar mirosul e unul foarte delicat şi mă duce cu gândul la muşeţel. Isoliss mi-a lăsat o impresie bună, de produs de calitate şi mi-a transmis încredere în acest brand, pe care vreau să-l descopăr şi mai departe. 

Tot de la Uriage am încercat şi o mostră de cremă pentru roşeaţă, mai am încă două şi după ce le termin pe toate, urmează articol cu Uriage. De la Cystiphane am terminat două mostre de şampon pentru căderea părului şi am rămas uimită de cât de curat îmi lasă părul şi ce frumos se aranjează după spălare. 

De la Ana-Maria am primit două mostre de fond de ten de la Givenchy, care m-au cucerit fiindcă arată extrem de bine pe faţă. Pur şi simplu se îmbină cu pielea, îi acoperă imperfecţiunile şi o iluminează instant. Pe wishlist se adaugă şi un fond de ten Givenchy, pentru când stăm mai bine cu "finanţele" şi vrem răsfăţ. 
În final, ca să încheiem cu mostrele, acum o perioadă am terminat o mini cremă de faţă de la Mary Cohr, care era cam puternic parfumată, dar mie mi-a plăcut, are ceva elegant şi mi se pare o cremă de calitate.



Ultimele produse de care mă leg în acest articol fac parte din categoria expirate şi aruncate. Mai aveam un sfert din uleiul de macadamia pe care obişnuiam să îl amestec iarna trecută cu crema pe care o aplicam înainte de culcare, însă mai apoi nu l-am mai folosit, iar din primăvară a depăşit termenul de valabilitate. Are review pe blog, este un produs bun, însă nu prea mă încânta mirosul lui şi am găsit creme care să hidrateze în profunzime. Uneori îl foloseam ca ingredient în măştile de argilă, iar aşa îmi şi purifiam tenul şi îl şi hidratam. 

Trecând la produsele Apidermin, avem un balsam de păr expirat, un gel de duş pe care nu-l pot folosi din cauza mirosului pe care nu-l pot suporta, şi o mască de păr care a ajuns să expire, căci aşa se întâmplă când ai de unde alege şi produsele vechi rămân cu lunile în baie până să realizez că deja au expirat. Mi se pare că toate produsele Apidermin au un miros mai ciudat, iar asta m-a îndepărtat de ele. Masca nu miroase rău, însă uneori e prea mult pentru gusturile mele, parcă are un miros prea puternic şi nu atât de delicat. Produsele pentru păr chiar îşi făceau treaba, dar nu mă atrag în vreun fel. Despre gelul de duş nu sunt multe de zis, curăţă pielea, dar mirosul nu e printre favoritele mele, aşa că ne despărţim aici.

Asta a fost povestea mea despre produsele terminate şi despre cele pe care am ajuns să le arunc, mă bucur dacă cineva a avut răbdare să citească până la capăt ce am scris şi chiar sunt curioasă dacă şi voi aveţi aceleaşi păreri despre produsele de mai sus, în caz că le-aţi încercat.


Kisses!

0 comentarii