Before bed...

octombrie 17, 2015


După o zi obositoare, îmi place să-mi răsfăţ corpul cu câteva produse cosmetice menite să-i ofere îngrijirea necesară, dar care să aibă şi un miros gurmand care să mă binedispună şi să îmi inducă starea de relaxare şi detensionare înainte de a merge la somn. În ultima perioadă prefer mirosurile mai puternice, fenomen specific venirii toamnei, şi caut să îmi hidratez mai intens corpul decât în restul anului.

După ce îmi dau jos machiajul cu apă micelară şi îmi spăl tenul cu gelul de curăţare purificator de la Pellamar, trec la duş, şi în această perioadă oscilez între gelul de duş Nivea Creme Smooth şi acest gel de duş de la B.U. cu aromă de fructe de pădure, care îmi place mult fiindcă face multă spumă şi are o aromă foarte plăcută. Cam de 3 ori pe săptămână folosesc şi un scrub pentru corp, iar acum îş folosesc pe cel cu cacao de la Fennel, pe care o să-l termin mult mai repede decât mă aşteptam şi pe care mi l-aş fi dorit într-o cantitate mai mare. Are o formulă foarte hidratantă datorită uleiurilor din compoziţie şi lasă pielea extrem de fină după exfoliere, dar fără peliculă uleioasă. Îmi place mult şi sper să îi fac şi poze înainte să termin conţinutul, căci merită review.


După exfoliere, trec la epilat şi de când am început să folosesc geluri de ras nu mai pot fără ele. De azi folosesc acest gel de ras de la Balea cu aromă de mango şi primul de care m-am îndrăgostit a fost mirosul, iar mai apoi de culoarea verde turcoaz, care îmi place la nebunie. Sunt înnebunită după culorile astea mai "turbate", iar dacă îmi oferi şi miros plăcut şi explozie de culoare, s-ar putea ca jumătate din treabă să fie rezolvată. Problema e că după prima utilizare şi gelul în sine mi s-a părut "wow", iar zonele epilate au rămas foarte fine şi fructat parfumate. Neapărat să încercaţi spumele de ras de la Balea, aceasta a fost doar 8 lei, şi merită atenţie din plin. Se pare că am început cu dreptul folosirea acestor două produse cumpărate astăzi, căci şi şamponul Elseve Ulei Extraordinar de la L'Oreal mi-a făcut o primă impresie bună şi chiar vreau să văd cum va acţiona asupra părului meu pe mai departe.

După ce răsfăţul de la duş a luat sfârşit, folosesc o loţiune de corp, iar cea de la Dove cu unt de shea are o aromă plăcută şi nu foarte puternică, însă intră cam greu în piele. Trebuie să o masez îndelung şi chiar şi aşa o simt că e acolo, uşor lipicioasă. Nu o folosesc tot timpul pe ea, de ceva timp era uitată în dulap, însă uneori simt nevoia să mai schimb produsele şi aşa a ajuns să fie rândul ei în ultimele seri.

Pentru că nu folosesc la fiecare spălare o mască sau un balsam pentru păr, aleg să folosesc un ser leave-in care să ii ofere un plus de hidratare şi care să mă ajute să-l descurc mai uşor. Cu Daily Oil-Elixir de la Gliss chiar mă înţeleg foarte bine şi mă mulţumeşte din punctul ăsta de vedere. E hidratant, miroase bine şi îmi lasă părul moale şi cu aspect sănătos.

După ce am folosit toate produsele de mai sus, îmi aplic o cremă hidratantă pe faţă şi sunt gata de somn! 

Aţi încercat produsele prezentate în articol? Cum vi se par?
Kisses!

0 comentarii