Rasfat cosmetic de duminica

septembrie 20, 2015


Duminica e zi de răsfăț, de relaxare și pregătire pentru o nouă săptămână, și cum altfel decât încercând noi cosmetice și având "me time" moments, care îmi prind atât de bine! Mi-am început duminica cu un duș relaxant și un gomaj pentru corp, pentru că îmi doream să încerc mostra generoasă de autobronzant de la ST. MORIZ, și corpul trebuia pregătit înainte.

Gelul de duș B.U. in action cu aromă de fructe de pădure miroase foarte plăcut, discret și curăță eficient pielea. Continuăm cu fructele de pădure cu exfoliantul pe bază de fructe de pădure Herbalife Skin, care este un produs minunat pe care îl folosesc și pe corp, fiindcă prea mult îmi place. Miroase adorabil, exfoliază foarte bine pielea și o lasă foarte catifelată, știam că nu dau greș cu autobronzantul dacă îl folosesc. 

Răsfățul capilar a început cu noul șampon regenerant de la Farmec, urmat de masca reparatoare de la Dove, care miroase foarte frumos și pe care o mai testez până îmi pot exprima o părere. Continuăm hidratarea părului cu două uleiuri pe care le folosesc constant de când le-am primit, Oil-Elixir de la Gliss și Maracuja Oil de la Biosilk, care mă ajută să-mi descâlcesc părul mai ușor și îmi oferă un aspect îngrijit, sănătos. Aroma lor plăcută e extra, căci se menține câteva ore în păr, iar mie îmi place să mă simt toată parfumată.


După ce am terminat cu răsfățul de la duș, îmi aplic crema Isoliss de la Uriage care miroase într-un mare fel, iar pe mine m-a cucerit. Degeaba, nu înțelegi până nu testezi pe pielea ta cât de bune și speciale pot fi unele produse, iar Ani de la Beauty Barometer le folosește de foarte mult timp și le-a tot menționat pe blog, și acum o înțeleg de ce apreciază atât de mult produsele Uriage.

În final, am desfăcut pliculețul cu autobronzant St. Moriz, dar voi să nu faceți ca mine, și să folosiți o mănușă când îl aplicați, fiindcă pătează instant mâinile și trebuie să vă spălați de multe ori ca să scăpați de culoarea maronie. Închide din start culoarea pielii și o transformă într-un maroniu plăcut, iar acum trebuie să mai aștept câteva ore pentru ca nuanța să devină și mai intensă. Mai am pentru două-trei aplicări în plic, iar dacă îmi place rezultatul, revin cu poze pe blog, să vedeți diferențele. Un alt lucru care îmi place este că nu miroase puternic a autobronzant, precum mirosea cel de la Alverde, intră foarte repede în piele și nu o lasă deloc lipicioasă. E altceva, e clar.

Acum că sunt parfumată și ușor bronzată, să avem o duminică relaxantă și o nouă săptămână frumoasă!
Kisses!

0 comentarii