Haul Beauty Swap by Beauty Barometer (foto + video)

septembrie 15, 2015

De la evenimentul Anei Maria a plecat toată lumea încărcată de cosmetice, iar eu m-am întors cu o geantă (la propriu) plină de noutăți pe care vreau să vi le arăt și vouă, pentru că deja am început să le folosesc și sunt foarte încântată de ele. Am făcut și un video cu produsele, iar la finalul lui am o surpriză și pentru voi. Iar acuuum, să lăsăm pozele să vorbească, cu toate bunătățile în splendoarea lor!

B.U., C-THRU & ELMIPLANT goodies
În sfârșit, BIODERMA micellaire!!! Oh, yes, yes!
NIVEA
URIAGE goodies
Noile produse lansate de FARMEC
 GEROCOSSEN
Softcup & Vok
 Collistar și o pasiune nestăvilită pentru cafea (doar eu iubesc cafeaua? I hope not...)
 STR8
 Techir sau produsele care îmi inspiră calitate din prima
Crema asta e wow! M-a nimerit la fix, adresându-se vârstei de 20 de ani, iar crema îmi place la nebunie! E perfectă pentru anotimpul rece, îmi place textura și faptul că hidratează în profunzime. Mă bucur să descopăr produsele Techir.
Biosilk goodies for nice hair (don't care)

 Produsele pe care le-am primit de la fete la eveniment împreună cu cele primite cadou de la Ani

Organizăm și un mic concurs pe Youtube... :)

Primul meu haul pe Youtube în care vă arăt produsele primite la Beauty Swap, iar la sfârșit am organizat și un concurs pentru voi! :)


Ce produse v-au atras atenția? Ați folosit produsele de mai sus?
Vă aștept și pe Youtube!
Kisses!

0 comentarii