Review lotiune de corp Elmiplant Skinnergy So pampered!

iulie 06, 2015


Loțiunea de corp cu absorbție rapidă din gama Skinnergy de la Elmiplant, varianta pentru piele uscată, So Pampered!, este în topul produselor mele preferate de hidratare corporală din ultimele luni și unul după care întind instant mâna când mama vine și îmi cere ceva hidratant pentru mâini sau călcâie uscate, știind că merg la sigur când i-o împrumut, și că nu face parte din genul de produse care rămân la suprafața pielii și care te lipește de tot ce atingi în jur.

Când am încercat prima dată loțiunea de corp am fost plăcut surpinsă din mai multe puncte de vedere.
Îmi place foarte mult textura, care este una cremoasă și ușor de distribuit pe suprafața pielii, efectul de hidratare fără urme grase la suprafață fiind punctul ei forte, pe care l-am apreciat încă de la prima folosire. 

Ambalajul este viu colorat, perfect pentru un astfel de produs, care acordă atenție îngrijirii pielii noastre, și conține informații relevante despre produs și compoziție, iar pentru mine este o plăcere să-l țin lângă mine pe noptieră și să mă bucur de el de fiecare dată.


Se absoarbe foarte repede în piele, tocmai de asta uneori o folosesc și pe post de cremă de mâini, iar mirosul este superb, delicat, proaspăt, care-mi oferă o stare de bine datorită momentului de răsfăț oferit corpului meu. Este îmbogățită cu extract de Lychee și complexul hidratant Nutri Moist 48h, care s-a dovedit a fi o combinație foarte potrivită pentru pielea mea normală și senzația uscată de după duș.

Nu trebuie să aștept mult pentru ca loțiunea să intre în piele, așa că o aplic, de cele mai multe ori, după duș și mă pot îmbrăca liniștită imediat, fiindcă pielea nu rămâne lipicioasă, loțiunea absorbindu-se complet într-un minut, lăsând pielea hidratată și cu aspectul acela sănătos, de piele îngrijită, cu tentă luminoasă. Ador acest produs, l-am oferit deja întregii familii la nevoie și nu m-a dezamăgit niciodată.
  

Pentru mine e exact genul de loțiune pentru corp pe care o caut, fiindcă nu suport nici iarna, dar, mai ales, nici vara, să-mi simt pielea grasă și hidratarea să fie doar de suprafață. Mă bucur că această loțiune mi-a îndeplinit așteptările și că hidratarea este una de durată, iar efectul olfactiv este pe măsură. Cred că este unul dintre cele mai bune produse ale anului 2015, un produs ieftin și bun, românesc!

Cantitate: 250 ml; Preț: ~ 11 lei

Kisses!

0 comentarii