Rasfat de duminica

iunie 07, 2015


Astăzi avem un post scurt, fiindcă de mâine intru in regim bac 2015, dar oricum trebuia să mă răsfăț puțin înainte de ce mă așteaptă, așa că după puțin miros de "creier ars", am simțit că tenul meu are nevoie de o curățare intensă, căci este foarte oily pe căldurile astea și porii au devenit ușor încărcați.


Am început cu un exfoliant pentru față, Avon Oriental Radiance din gama Planet Spa, cu extract de ceai alb, care are un miros plăcut și discret și mici particule abrazive, care exfoliază delicat tenul. Fiindcă voiam să-mi curăț bine porii și să îndepărtez cât de bine pot celulele moarte și restul impurităților adunate, am ales să masez totul cu un burețel de fond de ten de la Marionnaud, care s-a descurcat ok, dat fiind faptul că nu este conceput pentru exfoliere facială. Oricum mă tentează să-mi cumpăr cât de curând acei bureței din celuloză de la Ebelin din DM, atât de lăudați și apreciați.


Măștile cu argilă reușesc întotdeauna să-mi aducă tenul pe linia de plutire, a cam luat-o razna în ultimele zile și mi-au apărut niște coșuri ca-n gimnaziu, dar mă gândesc că și stresul și căldura de afară combinată cu tenul meu mixt și-au spus cuvântul.

După exfolierea blândă, mi se părea că încă mai este loc de curățare în profunzime, chiar dacă tenul scârțâia la atingere, așa că mi-am preparat o mască din argilă și câteva picături de ulei de macadamia, iar tenul meu este foarte curat, hidratat și pregătit să înfrunte temperaturile de afară și examenele care ne așteaptă. 

Kisses!

0 comentarii