Dermatocosmetice Vectem

iunie 02, 2015


Într-o perioadă mă credeam imună la toate cosmeticele pe care le foloseam, însă după niște experiențe neplăcute și reacții alergice cauzate de ingredientele unora dintre acestea, am început să fiu mai atentă la ce produse folosesc pentru ten, corp și îngrijirea părului și să studiez atent etichetele produselor și lista ingredientelor înainte de a mă avânta să le cumpăr. 
Așa am ajuns pe site-ul vectem.ro, care ne prezintă o gamă variată de produse dermatocosmetice fabricate într-un laborator farmaceutic din Spania, disponibile în multe farmacii de la noi din țară.

Pe site se găsesc produse pentru: îngrijirea pielii, părului, dinților, mâinilor, picioarelor, corpului sau pielii bebelușilor, astfel încât o gamă largă de afecțiuni ale pielii (psoriazis, dermatită, bătături etc.) să fie tratată prin intermediul acestor dermatocosmetice.

Ani Tătucu mi-a făcut deja cunoștință cu aceste dermatocosmetice, am primit niște miniaturi generoase de cremă de la ea, anume cremă Tractopon și două Xhekpon, de care am rămas foarte plăcut impresionată. Cremele au o consistență densă și hidratează foarte bine pielea uscată, precum tinde să fie și a mea în ultimul timp. Îmi plac în special pentru starea de prospețime și siguranță pe care mi-o oferă, fiind niște produse farmaceutice, cu un miros specific, pe care le folosesc cu încredere știind că au ani de cercetare în spate și ingrediente benefice pentru piele.
Aaa, și să nu uităm că aceste produse îmi plac și mai mult pentru faptul că sunt fabricate în Spania, iar eu, obsedată de telenovele când eram mică, am citit cu drag denumirile în spaniolă, exersându-mi talentele la limbi străine. Ador spaniola!


Game de produse Vectem:

  • PON-EMO: conține geluri de duș și șampon hipoalergenice cu colagen pentru igiena zilnică, potrivite pielii sensibile, delicate, intolerantă sau alergică la săpunurile convenționale.
  • PON-EMO pentru bebeluși cu o formulă adaptată igienei nou-născuților (loțiune + săpun lichid)
  • TRACTOPONCreme cu uree destinate pielii uscate și deshidratate, care se descuamează. Conțin în plus vitamina F și lanolina, fiind o gamă de creme dermoactive cu efect emolient, hidratant, cu acțiune keratolitică, antipruriginoasă și devenind un aliat de nădejde în lupta cu afecțiuni precum psoriazisul, eczeme, micoze.
  • VECTORIDENT: Pastă de dinți și apă de gură pentru igiena gurii, gingiilor și a dinților.
  • XHEKEN: Gamă de produse cu efect vitalizant, regenerativ asupra pielii și părului pe bază de colagen hidrolizat.
  • MAHIOU cremă: Mahiou cremă se adresează în special îngrijirii pielii extremităților, zona cea mai expusă la frig și umiditate. Această cremă reface și conservă stratul lipidic, gras, protector al pielii și asigură în același timp un confort termic optim. Stimulează microcirculația, reduce congestia locală și senzația de disconfort.
  • EMOCOLD: cremă pentru prevenirea și combaterea oboselii picioarelor și gambelor, obținută din extracte de plante.  Acestea ajută la calmarea senzației de greutate și oboseală la nivelul picioarelor și gambelor, dar și îmbunătățesc microcirculația cutanată, având efecte tonice datorită conținutului de lavandă și mentol.
  • PROTESUD: cremă antiperspirantă ce reglează sudorația, previne afecțiunile cauzate de transpirație și are acțiune odorizantă.

Ce părere aveți despre dermatocosmeticele Vectem? Le știați deja?

0 comentarii