Review: masca TRESemmé cu keratina pentru netezirea parului cret si dezordonat

mai 30, 2015


Odată cu organizarea concursului aniversar sponsorizat de Triodeluxe am primit și eu un produs pentru review, iar eu am ales curioasă masca TRESemmé cu keratină pentru netezirea părului creț și dezordonat. De mult îmi doream să încerc produsele TRESemmé, iar ăsta zic eu că e un început bun, fiindcă masca nu m-a dezamăgit.

Părul meu este de la natură ușor ondulat și, dacă nu-i calmez  onduleurile dezordonate puțin cu placa, capătă un aspect bufant, se electrizează și stă în toate părțile. Fetele care au aceeași problemă ca mine, știu ce vorbesc, iar îndreptarea părului cu placa de păr o dată la câteva zile s-a transformat în necesitate estetică. 


Mirosul acestei măști este unul foarte plăcut, intens și revigorant, exact așa cum miros produsele de styling folosite în saloanele de coafură, iar produsul în sine are o consistență densă, cum îmi și place să aibă o mască de păr. Eu folosesc o cantitate generoasă de produs pe care o distribui pe lungimea firului de păr și o las să acționeze timp de 3 minute, timp în care îmi continui ritualul obișnuit de la duș. 

După ce mi-am clătit părul cu apă din abundență, pot să-l descâlcesc cu ușurință cu pieptenul, iar după uscare se simte foarte ușor și hidratat. Masca nu încarcă firul de păr, care rămâne foarte curat în urma ei și cu o tentă plăcută de volum la rădăcină. Buclele dezordonate și electrizarea părului sunt domolite, iar aspectul final este unul îngrijit, curat și strălucitor. 

Nu, buclele nu sunt îndreptate odată cu folosirea măștii, fiindcă nu este o mască de îndreptare a părului, ci una de netezire a părului creț, și chiar asta face. Părul nu mai stă în toate direcțiile, este foarte ușor și nu stă lipit de cap chiar dacă masca i-a oferit hidratarea necesară, care se simte în urma ei, și în plus capătă și o strălucire plăcută, datorită keratinei.


Eu o folosesc cam de două ori pe săptămână, într-o cantitate generoasă, iar după estimările mele, cei 300 ml mi-ar ajunge pentru aproximativ 10-12 utilizări, pentru părul meu de lungime medie, care trece puțin de umeri.
Îmi place mult, s-a potrivit tipului meu de păr gras, pe care nu l-a încărcat și căruia nu i-a grăbit procesul de îngrășare, cu toate că l-a hidratat îndeajuns și i-a calmat buclele rebele.

Cantitate: 300 ml. Preț: 40 lei pe Triodeluxe.ro

Kisses!

0 comentarii