LOOK UPDATE NIVEA

mai 20, 2015

Până să resimt pe pielea mea consecințele folosirii fondului de ten fără a pregăti tenul cu o cremă hidratantă înainte, nu dădeam mare importanță cremelor pentru ten, care pot fi și o foarte bună bază de machiaj, peste care machiajul să adere mai bine, poate și pentru că aveam tenul gras și avusesem câteva experiențe neplăcute și aveam impresia că toate cremele lăsă peliculă grasă pe ten. Când am văzut că îmi apar linii fine pe față după câteva ore de la aplicarea machiajului feței, în special în jurul gurii, am început să mă sperii și să încerc să-mi dau seama ce se întâmplă. Mi-am dat seama că de fapt eu eram de vină fiindcă aplicam o cremă foarte rar, iar fondurile de ten pe care le foloseam îmi afectau tenul, care începea să devină uscat, și nici nu rezistau foarte mult pe față, așadar, fiindcă nu vreau să-mi îmbătrânească tenul prematur, am grijă să aplic întotdeauna o cremă hidratantă, și cu SPF dacă se poate, înainte să aplic produsele de machiaj.


NIVEA urmează trendul verii 2015, dar şi trendurile globale orientate către protecţia mediului și implementează un update 
de look pentru ambalajele tuturor produselor de îngrijire a tenului începând cu cremele de față NIVEA.
În acest mod, NIVEA îşi manifestă grija nu doar pentru piele, ci şi pentru mediul înconjurător, printr-un design inovator
şi eco-friendly al borcanelelor de cremă de față, confecţionate acum dintr-un material plastic ce are proprietatea de a 
reduce, în timp, amprenta de carbon a produselor. 

Tenul normal se va împăca perfect cu crema hidratantă de zi NIVEA deoarece aceasta cremă are o textură uşoară, neuleioasă, 
şi protejează eficient pielea împotriva factorilor externi. Crema NIVEA are o absorbţie rapidă, crema de zi hidratantă fiind 
îmbogăţită cu Vitamina E şi tehnologia Hydra IQ, care ajută la hidratarea în profunzime a tenului.
Factorul optim FPS 15 protejează tenul împotriva razelor UVA, prevenind îmbătrânirea prematură. 

Dacă ai tenul gras, crema matifiantă de zi NIVEA ți se va potrivi în mod sigur. Îmbogăţită cu extract de alge marine şi tehnologia
Hydra IQ, crema matifiantă NIVEA are o formulă ce controlează sebumul, hidratează intensiv fără a încărca porii şi reduce 
aspectul lucios al tenului.
  
Crema de zi nutritivă NIVEA este special creată pentru nevoile tenului uscat şi sensibil. Uleiul natural de migdale 
şi tehnologia Hydra IQ din crema NIVEA hidratează intens şi consolidează bariera naturală a pielii, prevenind deshidratarea. 
Sistemul special de protecţie UVA, în combinaţie cu FPS 15, previne îmbătrânirea prematură a tenului. 

0 comentarii