Cum a fost la Atelierul de make-up e.l.f. + CONCURS

mai 14, 2015

Săptămâna trecută am avut parte de un curs de auto-machiaj la Atelierul de make-up e.l.f., care se află la sediul E.L.F din Arad, și am plecat de acolo cu multe sfaturi și trucuri care mi-au rămas în minte și pe care, de acum în colo, le voi pune în aplicare, fiindcă, da, trebuie să recunosc, mi-a dat seama că făceam, și uneori mai fac, unele greșeli în momentul aplicării machiajului.


Fiindcă îmi place din ce în ce mai mult domeniul cosmeticii și cel al înfrumusețării prin machiaj, am considerat foarte util acest curs și sfaturile Flaviei, pe care am și învățat să le pun în practică.

În prima zi am învățat cum să realizez un "no-makeup" makeup, și fiindcă chiar atunci îmi apăruseră niște coșuri pe față, chiar am văzut diferența după aplicarea fondului de ten și a corectorului pentru pete, accentul punându-se pe mascarea imperfecțiunilor și păstrarea unui look natural și plăcut privirii.

La al doilea și al treilea curs am învățat și am realizat un machiaj de seară + unul smokey eyes (cel pe care îl vedeți și în poze). Cele care aveți pleoapele căzute, cred că știți cum e când vă faceți un machiaj elaborat pentru ca mai apoi să se vadă doar o parte din fardurile aplicate, iar mare parte din machiaj să fie astupată de pliul ochilor, nu? Cam așa stau lucrurile și la aplicarea liniei de tuș, care nu poate fi trasată prea lungă fiindcă, atunci când deschid ochiul, linia inițială se decalează și arăt de parcă îmi iese o linie neagră de tuș fix din pliul pleoapei. :)) Eh, dar astea sunt doar câteva din nemulțumirile mele personale... :P


Revenind la lecția de machiaj, mi s-au explicat pașii de pregătire a tenului înaintea aplicării fondului de ten (demachiere, curățare, hidratare și, pentru ca fondul de ten să reziste, o bază de machiaj - primer). 
Am început cu machiajul ochilor, pentru ca mai apoi să pot îndepărta eventualul fard de ochi căzut pe obraji și să aplic fondul de ten pe fața curată.

Cel mai mult m-a încântat fondul de ten e.l.f. studio pentru tratarea acneei, care are o putere foarte bună de acoperire și mi-a oferit o nuanțare și uniformizare plăcută tenului. Chiar înainte cu o zi să particip la acest curs, mi-au apărut multe pete pe față și un astfel de fond de ten, cu grad mediu spre mare de acoperire, a fost foarte binevenit. După aplicarea fondului de ten, am aplicat strict pe zonele cu imperfecțiuni un corector mai deschis și apoi am setat totul cu o pudră de față translucidă. Nu am uitat nici de blush & bronzer, iar kit-ul cu pudră bronzanta și fardul de obraz e.l.f. Studio mi se pare unul dintre cele mai bune încercate de mine până acum.


Am primit multe sfaturi interesante și folositoare, începând de la importanța folosirii unei creme cu SPF, modul în care trebuie aplicate produsele pe ten folosind pensulele, cum să-mi pun în evidență forma ochilor, cum să trasez o linie de tuș potrivită lor și multe alte lucruri interesante, pe care voi fi atentă să le folosesc de acum încolo. Mulțumesc, Flavia, pentru lucrurile pe care le-am învățat și pentru poze. :) A fost o experiență foarte plăcută!

Rezultatul final


Și pentru că vrem să facem 2 fete fericite, împreună cu E.L.F., dăm startul unui concurs unde puteți câștiga 2 cursuri de auto-machiaj gratuite la Atelierul de make-up e.l.f., valabil pentru fetele din Arad!

      Condiții de participare: 

Follow on instagram ELF Romania
Comentariu cu numele cu care ați dat like și follow 

Concursul durează o săptămână, 14.05 -  21.05, iar câștigătoarea o aleg prin random.org.
Succes! Sper să văd cât mai multe fete din Arad doritoare de un curs de auto-makeup! Merită! :)

Câștigătoarele sunt: Carmina Toma și Rodica Granpier! 
Felicitări! Aștept să mă contactați pe pagina de Facebook.

0 comentarii