Review: apă micelară Ivatherm

aprilie 04, 2015


Aveam mari așteptări de la micelara Ivatherm! Și după cum se spune, așteptările duc la dezamăgiri/cei ce au așteptări sunt dezamăgiți, nici relația mea cu acest produs nu face excepție. Am fost atât de încântată în momentul în care am primit-o, încât eram sigură că, pentru o perioadă, voi avea un aliat de încredere, care îmi va curăța tenul în profunzime, la orice oră din zi sau din noapte, și când voi fi în criză de timp, pun mâna pe micelară și rezolv totul.


Trecând peste intro, produsul este ambalat într-un flacon simplu și elegant de 250ml, care are un orificiu mic pentru dozarea produsului, însă, nu știu cum se face că, de fiecare dată ajunge să se prelingă produs și pe ambalaj, deci o schimbare în această privință nu ar strica.


Nu mă deranjează mirosul ei și în primele 2 zile am vrut să o folosesc exclusiv pe ea pentru a-i testa eficiența și totul mi se părea în regulă: îmi simțeam tenul curat și proaspăt, ochii nu mă usturau în contact cu micelara, însă nu-mi plăcea că lăsa în urmă o peliculă lipicioasă și care trebuia clătită, contrar indicațiilor de pe ambalaj ("Nu clătiți.")

După câteva zile am început să o folosesc după ce mă demachiam cu laptele demachiant  obișnuit, iar pe ea o foloseam ca pe un ajutor în curățarea urmelor de machiaj și impurități rămase pe ten.

Minunea a apărut la o scurtă perioadă de când am început să o folosesc: niște coșuri foarte urâte și puncte negre în zonele specifice ale feței, de care nu mai avusesem parte de mult, fiindcă am grijă să îmi curăț și să-mi îngrijesc tenul zilnic. Aceste probleme sunt cauzate de faptul că micelara curăță tenul doar la suprafață, nu în profunzime, așa cum promite, iar pe durata testării, porii mei deveneau din ce în ce mai încărcați (și sebumul trebuia să "explodeze" cumva), tenul nu era niciodată foarte curat, iar coșurile și punctele negre se înmulțeau.



Deși îmi place că curăță repede machiajul și îmi dă o stare de revigorare, nu pot omite celelalte efecte ale ei (pelicula lipicioasă și faptul că nu curăță tenul în profunzime, ceea ce a dus la coșuri și puncte negre), iar din cauza asta nu o recomand, și nici nu mă gândesc să o cumpăr altădată.

Voi ați încercat această loțiune micelară?
Cum vi s-a părut?
Kisses!

0 comentarii