Concurs: Câștigă o keratină lichidă și un șampon cu keratină de la Triodeluxe

martie 31, 2015


Pe 6 aprilie blogul meu împlinește 2 anișori, iar pentru asta, în avans, m-am ocupat să am câteva concursuri pentru voi, cititoarele mele, în semn de mulțumire pentru că mi-ați fost alături și m-ați încurajat cu comentariile voastre, aici sau pe Facebook, și sper să fiți încântate de premii!

Astăzi dau startul unui concurs în colaborare cu Triodeluxe.ro, site care a fost alături de mine încă din primele luni de blogging și cu care am mai avut și anul trecut un concurs, când am împlinit un an, iar ce pot să spun e doar că cei de la Triodeluxe sunt foarte prompți și săritori când primesc propuneri de colaborare, chiar și de la bloggerii care sunt la început de drum. Mă bucur să îi am alături și cu această ocazie, eu am încercat deja câteva produse de la ei, pentru care găsiți articole pe blog, și sper să vă placă și vouă.

Le mulțumesc pe această cale, iar mai jos vă prezint condițiile concursului:

Like paginii Triodeluxe
Like paginii mele, Lorena's Blog
Share-uiește acest articol pe Facebook.
Comentariu cu pașii urmați.

Durată: 31 martie - 6 aprilie.
Câștigătoarea o voi alege cu random.org

Later Edit:

Succes!

0 comentarii