Arome de iarnă - TAG

februarie 06, 2015

Mihaela a venit cu ideea adaptării tag-ului "Arome de toamnă" la anotimpul în care ne aflăm, iar eu, normal că am fost încântată să-i descopăr favoritele pe timp de iarnă și la fel am primit și nominalizarea. Au trecut destule zile de când a postat ea articolul, dar primiți și articole întârziate, așa-i?

Parfumul preferat 
Parfumul care mi-a marcat simțurile olfactive în acest sezon este cu siguranță Desire, pe care îl găsiți aici. E un parfum puternic, care nu trebuie aplicat în exces, și a venit la fix pentru a-mi vaniliza zilele deprimante de care am avut parte în ultimul timp. :) De când îl am, am primit multe aprecieri și întrebări în legătură cu parfumul pe care îl port. E special.


Rujul preferat
Deși sunt mai mult "a lip balm addict", și nu prea port ruj decât în situații speciale, căci la școală nu prea impresionează pe nimeni buzele roșiate, cel mai des folosesc glossuri de buze, iar iarna aceasta am apelat foarte des la Trendy Berry de la Oriflame.


Oja preferată
Dacă toamna preferam nuanțele neutre, acum mă atrag ojele roșii, iar cea de la Melkior e de un roșu superb și seducător, așa cum îi spune și numele - Pure Seduction.

Băutura preferată
Aici am de ales dintre mai multe: cafea, shake-uri cu banane sau Activia cu căpșuni și kiwi. Să zicem... toate 3! ♥


Mâncarea preferată
Nu am un anume fel de mâncare preferat, dar îmi place când mă răsfață mama cu friptură de porc la cuptor. Nimic deosebit...

Pulover preferat
Îmi place mult acest pulover verde lung, perfect pentru zile friguroase.
* Nu mă pricep deloc la pozat haine, I know... *

Acestea sunt răspunsurile și preferatele mele în această iarnă, și mi-ar plăcea să raspundă la TAG și (în ordine alfabetică): 
Ana MariaAdelina,  CarmenDiana, DeboraDiana, GeorgiaIoanaOlivia și Ramona. ♥

Kisses!

0 comentarii