My Night Time Skin Care Routine

decembrie 17, 2014


Îmi plac extrem de mult articolele și videoclipurile despre rutina de îngrijire a tenului adoptată de fetele cu ten problematic, și mereu le urmăresc cu entuziasm, fiindcă produsele pe care le folosesc se schimbă de la o perioadă la alta, iar o "rețetă probată" îmi este întotdeauna de ajutor în vederea achizițiilor viitoare.

Îngrijirea pe care i-o dedic în fiecare seară tenului meu a devenit o parte importantă din întreg ritualul de îngrijire, fiind și cea mai complexă (în afară de zilele în care fac spa la mine acasă), deoarece dimineața nu am timp să mă ocup în amănunt de el, însă seara mă simt obligată să fac asta.

Încep prin demachiere și folosesc laptele demachiant Beautiful Cosmetics, relativ recent intrat în colecția produselor mele de îngrijire. Este un produs românesc de calitate, curăță foarte bine tenul, și îl revigorează, fără să îl lase lipicios.


Chiar dacă demachiantul a făcut o treabă foarte bună, îmi place să-mi știu tenul extrem de curat și să nu omit vreun reziduu pe ten sau pe gât, așa că folosesc spuma de curățare de la Balea, care este extrem de bună la acest capitol. Am fost uimită de puterea ei de curățare, am testat-o și pe pensulele de machiaj și m-a uimit! Nu mă așteptam ca machiajul să dispară atât de repede de pe pensule... în special de pe cea de fond de ten. :D

Fiindcă glandele sebacee sunt extrem de agitate în ultima perioadă, nici punctele negre nu întârzie să apară, așa că o dată la 2-3 seri îmi exfoliez fața cu ajutorul cremei cu particule abrazive Balea Creme Peeling. Până nu de mult exfolierea tenului nu era pe lista de priorități, însă de când am încercat-o am simțit și observat o diferență notabilă: nu mai am parte de puncte negre ci doar de cele de grăsime, fiindcă nu le dau ocazia să reapară, machiajul se "așază" mult mai armonios pe pielea curată, iar după exfoliere îmi simt tenul curat în adevăratul sens al cuvântului.


Apa de trandafiri Mayam o folosesc pe post de loțiune tonică după exfoliere și sunt extrem de încântată de efectele ei calmante. Are un miros foarte plăcut și chiar mă bucur că nu mă deranjează, fiindcă aroma de trandafiri nu se află printre preferatele mele, reîmprospătează tenul și îl lasă foarte catifelat.

Ultimul pas constă în hidratarea tenului, iar în ultima perioadă folosesc crema hidratantă Beautiful Cosmetics, care este absorbită ca de un burete de tenul proaspăt curățat. Aflați mai multe despre ea aici.

Tu ce produse folosești seara pentru tenul tău?
Urmezi niște pași stricți?
Kisses!

10 comentarii

  1. ador demachiantul mi se pare cel mai bun descoperit anul acesta :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Si mie imi place mult! trebuie trecut pe lista cu descoperiri cosmetice 2014. ;))

    RăspundețiȘtergere
  3. La mine exfolierea tenului n-are niciun efect asupra punctelor negre. Mult timp am crezut că nu folosesc exfoliantele potrivite... până am citit că Paula Begoun spune că e doar un mit, că nu e adevărat. Acidul salicilic e foarte bun pentru punctele negre!
    Da, da... am niște pași foarte stricți de la care nu mă abat! Și ceva mai multe produse! :D Demachiant bifazic, lapte demachiant, loțiune micelară, gel de curățare, cremă de față, cremă de ochi. Și ocazional exfoliant, măști și uleiuri.
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu stiu care sa fie problema la tine, Miha, dar la mine iti spun sigur ca a avut efect asupra punctelor negre. Acum nu se mai observa o diferenta atat de mare, fiindca il exfoliez tot la cateva zile, dar am testat crema de la Balea si pe alte persoane care aveau tenul extrem de incarcat de puncte negre, iar dupa aceea, jumatate de ora nu-mi puteam lua privirea de la ele. Atat de bine le-a curatat porii!


    Eu in weekend imi fac masti, in special cele cu argila, si mai incerc din produsele primite, fiindca in cursul saptamanii nu prea am timp, stresul si oboseala isi spun cuvantul. ;))
    Te pup si merci pentru comentariu!

    RăspundețiȘtergere
  5. Fix aceeasi pasi ii urmez si eu in rutina mea. Am facut si eu pozele acum ceva vreme, dar cum timpul este limitat, nu am apucat sa scriu si articolul. Incep sa fiu din ce in ce mai curioasa cu privire la apa aceasta de trandafiri, am tot vazut-o prin blogosfera. Hmm.
    Sa ai o vacanta frumoasa si lunga! Hugs!
    Kisses, R
    Beauty and bargains
    www.beautyandbargainsbyr.wordpress.com

    RăspundețiȘtergere
  6. vad ca demachiantul de la beautiful cosmetics e chiar laudat. poate ii acord o sansa :) pupici :*

    http://iv-dorys.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  7. Frumoasa rutina, frumoase produse folosesti :-) Ma tenteaza sa incerc spuma de curatare de la Balea, demachiantul si crema hidratanta de la Phenalex sunt super bune :-) Te pup

    RăspundețiȘtergere
  8. Am incerc spuma de la Balea si alte produse Balea ca imi sunt tot mai dragi.. Te pup

    RăspundețiȘtergere
  9. Foarte, foarte mult imi place blogul tau. Eu sunt maniaca cand vine vorba de ingrijirea tenului. Musai sa incerc si eu spuma asta de curatare. Poate reusesc sa scap cumva de Effaclar de la LRP de care tenul meu e usor obsedat (imi apar cosuri daca nu o folosesc, ciudat).

    RăspundețiȘtergere
  10. Ma bucur mult! Multumesc pentru apreciere, conteaza foarte mult pentru mine. :)
    Si eu am devenit asa in ultimul timp, iar blogurile sunt o sursa interminabila de tentatii pentru mine, la fel si wishlist-ul meu. :)))
    Nu am incercat nimic de la LRP, dar am auzit/citit multe lucruri bune despre cremele lor. Pupici

    RăspundețiȘtergere