Noaptea Albă a shoppingului pe Elefant!

octombrie 08, 2014

Trec repede să vă salut și să vă anunț, cam târziu, dar abia am aflat și eu, că pe Elefant se desfășoară astăzi de la ora 20:00 până la 8 dimineață, Noaptea Albă a cumpărăturilor, în care avem reduceri de până la 90% la toate categoriile de produse disponibile de pe site.

Pe mine m-au atras în special reducerile aplicate cosmeticelor(normal), care nu sunt deloc de neglijat și foarte tentante pentru pasionate.  Din câte observ, deja multe nici nu mai sunt pe stoc. Am aflat cam târziu de reduceri, se pare! :P


Am găsit multe cărți la prețuri extrem de captivante, iar cel mai mult mă tentează cele din categoria "Lecturi motivaționale".
Aștept să-mi spuneți dacă ați plasat vreodată o comandă pe Elefant și dacă ați descoperit o carte care v-a marcat prin intermediul acestui site. :)

Spor la cumpărături!
Kisses!

0 comentarii