Ofertă DM 14.08 - 02.09 2014

august 13, 2014

Iată că a apărut noua ofertă DM, valabilă începând de mâine, 14 august, iar eu am găsit din nou câteva reduceri foarte tentante de care, mai mult ca sigur, voi profita.

Prima pagină a ofertei online o țin, iar, produsele Nivea:
De aici mă tentează deodorantul Powder Touch, pe care trebuie neapărat să-l am. Poate renunț la Stress Protect, fiindcă m-am săturat de mirosul lui.


Mă tentează să-mi cumpăr din nou bb cream-ul de la Garnier, deoarece l-am avut acum 2-3 ani și am observat că are o putere foarte bună de acoperire. Pe atunci nu știam să-l apreciez, dar acum că e și la ofertă, îmi face cu ochiul. :)

Și micelara Garnier are un preț atractiv, dar nu știu sigur dacă o voi achiziționa. Am câteva produse de demachiere desfăcute și aștept să le consum pentru a încerca și altele.

Garnier ne calmează pielea după expunerea la soare, oferind 70% reducere pentru produsele After Sun din gama Ambre Solaire.

La preț bonbon avem:
Întreaga ofertă o puteți descărca și răsfoi aici
Eu am motiv să trec iar prin DM, că doar au băgat oferte noi. :)))
Voi cu ce vreți să vă răsfățați din noua ofertă?
Kisses!

8 comentarii

  1. Bb creamul si apa micelara garnier sunt pe lista♡

    RăspundețiȘtergere
  2. S-a inchis si la tine? La mine erau 2 pana sa se inchida cel din Real. Am ramas masca cand am vazut spatiul gol! :)):*

    RăspundețiȘtergere
  3. Of, of, of, de ce nu am Dm in oras, de ceee? Why?? :((
    Vreau si eu BB cream-ul, voiam sa profit de oferta :(
    Ma bucur pentru tine ca ai Dm in oras si ca poti profita de asemenea reduceri :)
    pupici

    RăspundețiȘtergere
  4. Cu riscul ca ma injuri iti recomand micelara Garnier :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu te injur, Ade, chiar vreau s-o incerc! :))

    RăspundețiȘtergere
  6. :))) hehe, te cadorisesc eu. :D Zi-mi doar ce nuanta vrei. :) Saptamana viitoare ajung in dm si iti fac o surpriza. :D

    RăspundețiȘtergere
  7. Of, of, Lorena, cat oare sa-ti multumesc eu tie? :)

    RăspundețiȘtergere