Wishlist 1001cosmetice

martie 04, 2014

De ceva timp am niste produse pe lista pe care astept cu nerabdare sa le incerc si se pare ca mult nu mai este, daca tot vine ziua mea:)), asa ca mai jos va prezint produsele pe care trebuie sa le incerc neaparat in perioada urmatoare.

Acestea sunt produsele pe care nu le-am incercat si care imi fac cu ochiul de cate ori intru pe 1001cosmetice:
1. Fond de ten Rimmel Wake me Up care de obicei este la reducere - 28 lei
2. Crema hidratanta de zi Bioliv de la Cosmetic Plant. *Dupa ce am incercat crema GreenStem de la aceasta firma m-a convins ca produsele lor sunt de incercat si chiar de pretuit.
3. Blush up! de la essence, care este una dintre noutatile lui 2014, nu cred ca trebuie sa mai explic de ce mi-l doresc. Arata superb! - 19.5 lei
4. Nivea Lip Butter (orice varianta) - este atat de apreciat acest unt de buze incat m-am convins fara sa-l incerc ca o sa-mi placa:)).

Mai imi doresc si cateva oje Essence♥. Ador cum arata cele cu glitter!

Care sunt produsele de pe lista voastra care nu mai sufera amanare?
Pupici!

17 comentarii

  1. Untul de buze Nivea e bun...il am pe cel din poza si imi place dar am auzit ca cel cu vanilie este mai hidratant...

    Blushul Essence e superb...Mie imi place si bronzerul din noua colectie insa mi-a fost frica sa nu aiba prea mult sidef..de aceea nu l-am comandat pe acela

    http://reviewsbyoana.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  2. Oja 3D mi-am luat-o și e minunată! :D Și 101 dalmations e superbă și o am pe listă, dar nu era la stand când am luat-o pe cealaltă că altfel nu-mi scăpa. :D
    De când am descoperit concealer-ul Wake me up mi-am dorit să încerc și fondul de ten.. dar asta până am tras concluzia în urma unor păreri citite că nu ar fi prea potrivit pentru tenul gras.. așa că l-am scos de pe listă. :)
    Tocmai ce mi-am făcut și eu niște wishlist-uri, mă mai gândesc dacă le și public sau nu.
    Pupici :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Glitterul ala multicolor il vreau ;))

    RăspundețiȘtergere
  4. Mi-am cumpărat deja 3 oje din cele noi de la essence iar balsamul de la Nivea este chiar bun, îl folosesc pe cel cu vanilie. Îmi doresc să cumpăr și fardul de obraz de la essence dar să vină căldura mai întăi :) :*

    http://www.shineinsideout.com/

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu nu am putut avea niciodata unghii lungi si frumos colorate, dar acum cand vad atatea sclipicioase pe bloguri imi fac numai rau:)). Trebuie sa fac ceva cu unghiile mele si sa le ajut sa creasca:D, ca mai apoi sa ma pot bucura si eu de frumusetea acestor oje:).
    Stiu ca nu e chiar indicat tenului gras dar parca tot l-as lua pentru acoperirea lui si celelalte aspecte pozitive:D.
    Eu as vrea sa publici lista cu dorintele tale in materie de cosmetice.
    te pup!

    RăspundețiȘtergere
  6. Poate mi-l iau pe cel cu vanilie, caci ador aroma asta:D. Cand vad blush-ul de la Essence imi vine rau:))♥. Fac eu cumva sa le iau:).
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  7. Nici nu imi mai fac wish list mereu vad cate ceva ce ma tenteaza si uit de dorintele mai vechi:((

    RăspundețiȘtergere
  8. hehe:))) si eu uit de dorintele mai vechi si imi iau tot altceva:P

    RăspundețiȘtergere
  9. Lip butter il am si eu si e.......mi-nu-nat!!!!!:))
    Oja de la essence o am pe cea din mijloc in nuanta jeans, sau ceva de genu' se numeste. E absolut adorabila, numai ca nu tine prea mult pe unghii :)). Abia astept parerea ta despre wake me up fdt.pup

    RăspundețiȘtergere
  10. Ioai, nu ma innebuni ca incep sa disper aici:)))). De-as avea si eu pe ce sa ma dau cu oja ar fi super:))) dar unghiile mele sunt aproape minuscule:((:D.

    RăspundețiȘtergere
  11. Si eu imi doream, la un moment dat, fdt Wake me up (tot pentru ca am corectorul si imi place foarte tare), dar am renuntat la idee. Lip butter-ul Nivea si blush-ul essence sunt si ele pe lista, dar asta pentru cand o sa mai consum din ce am acum. Am impresia ca am si eu primul glitter, daca se numeste Circus Confetti sigur ala e-si e super! Eu am liste de dorinte interminabile, poftesc mereu la cate ceva, imi e si frica sa mai pun wishlist-uri pe blog :))
    Sa ai o saptamana frumoasa!
    Kisses, R
    Beauty and bargains
    www.beautyandbargainsbyr.wordpress.com

    RăspundețiȘtergere