Pasiunea pentru ciocolata vine de la Montagne Jeunesse!

martie 16, 2014

Buna, fetelor!
Pentru ca este duminica, suntem inca in weekend, iar vremea de afara nu vreau nicicum sa ne ofere macar o raza de soare(cel putin la Arad), am hotarit sa incep seria review-urilor mastilor primite de la Montagne Jeunesse cu aceasta masca hidratanta cu ciocolata, care sa va ajute sa va detasati de timpul noros si ploios de afara si sa va duca cu gandul la ceea ce va face cu adevarat fericiti. Nu ma insel daca includ aici si ciocolata, nu?
Ceea ce imi place foarte mult la aceste masti este faptul ca plicurile in care vin ambalate sunt foarte atragatoare si reflecta continutul lor prin diferite detalii, care te ajuta sa iti dai seama imediat pe care vrei sa o alegi.
"Bogata in ingrediente naturale, aceasta masca de ciocolata pentru curatare profunda, te va ajuta sa-ti deschizi porii, permitand impuritatilor sa iasa la suprafata."

Chiar inainte sa incep acest articol, mi-am aplicat pentru a doua oara aceasta masca delicioasa pe fata, pentru a va descrie "la cald" si cat mai precis efectele ei asupra tenului meu, cat si deliciul olfactiv cu care imi incanta simturile, dar si pe cei din jur.
Masca hidratanta cu ciocolata este ambalata intr-un plic de culoare maro, pe care sunt trecute toate detaliile referitoare la modul in care actioneaza si tipul de ten caruia ii este destinata, dar pe care mai exista si cateva bucatele de ciocolata, detalii care reflecta existenta ciocolatei in compozitia sa.
Informatii de pe cealalta parte a plicului:
Toate aceste detalii: culorile armonioase de pe ambalaj, bucatelele de ciocolata de pe acesta, incita la achizitionarea ei, in special persoanele iubitoare de ciocolata si doritoare de un moment rasfat din partea ei.
Mirosul mastii este unul dintre motivele pentru care imi place sa o folosesc de cate ori simt nevoia unui moment de relaxare care sa si aduca beneficii tenului meu. 
Aroma intensa de cacao si textura densa, de culoare maro, ne poate induce in eroare, la fel cum a facut si cu mine, reusind sa ma faca sa ma intreb daca nu cumva este comestibila. Si din pacate nu este, va spun din proprie experienta. 
Datorita texturii cremoase, de ciocolata topita as spune eu, o intind foarte usor pe fata, reusind sa imi ofere o stare de amuzament datorita culorii foarte inchise pe care o are tenul meu, pentru cateva momente. Spun pentru cateva momente deoarece, pe langa untul de cacao si de shea, masca mai contine si argila, iar cand incepe sa se usuce, se transforma intr-un maro mai deschis, la fel ca si in cazul unei masti simple din argila.

Asa arat eu imediat dupa ce mi-am aplicat masca(sa nu va speriati!):
Dupa 15 minute, cand masca s-a uscat, o indepartez cu apa calduta si ma bucur sa observ ca proprietatile argilei s-au facut resimtite si aici, oferindu-mi un ten mai curat si hidratat, datorita untului de cacao si shea din compozitie.
Apreciez foarte mult faptul ca dupa ce am indepartat-o de pe fata nu am senzatia de piele care "tine" si nu simt nevoia sa aplic o crema hidratanta.
INGREDIENTE:
Pot sa spun ca imi place din toate punctele de vedere: incepand cu design-ul atent conceput al pliculetului, cantitatea generoasa (20g) - mie imi ajunge pentru 3 aplicari, mirosul delicios si starea de bine pe care mi-o ofera, dar si pentru efectele pozitive pe care le are asupra tenului meu(curatare si hidratare).
Pret: in jur de 10 lei
Raport cantitate-calitate-pret: excelent

Mie imi place foarte mult masca aceasta, voi ati incerca(t)-o?
Kisses!

20 comentarii

  1. Tae interesanta, sunt sigura. Si mie mi-a placut mult cea cu ciocolata, dar care se autoincalzea :D

    RăspundețiȘtergere
  2. esti o simpatica si cu masca. te pup :)
    http://thatswhywesmile.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  3. Pana acuma nu, dar tot timpul cand o vad in magazin, mai ales cu ciocolata ma atrage ;))

    RăspundețiȘtergere
  4. E lovely! Neaparat o cumpar cand mi se termina:).

    RăspundețiȘtergere
  5. :))) Eu nu prea aveam impresia asta. Cu greu am urcat poza pe internet:)):">.
    Multumesc oricum pentru incurajare:D. Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  6. Nici eu nu le-am mai incercat pana acum, dar sigur masca cu ciocolata o s-o cumpar caci e delicioasa!:x

    RăspundețiȘtergere
  7. in curand plec la cumparaturi de masti :)). poate o pun si pe asta in cos.

    RăspundețiȘtergere
  8. Suna delicios...eu am avut cu ciocolata calda si greu m-am abtinut sa nu o pap :)))

    RăspundețiȘtergere
  9. tocmai ma gandeam ca sapt viitoare ajung la cumparaturi si ma bag si la dm...parca acolo le-am vazut.

    RăspundețiȘtergere
  10. E cea mai delicioasa masca incercata de mine pana acum:)), eu am gustat-o dar nu e buna la gust:)) :*

    RăspundețiȘtergere
  11. Merita s-o incerci pe asta:x eu o ador

    RăspundețiȘtergere
  12. Am mai citit review-uri despre ea.Cred ca miroase foarte bine.EU am vazut astfel de masti si la Kaufland

    RăspundețiȘtergere
  13. Îmi imaginez cât de bine miroase ♥...

    RăspundețiȘtergere
  14. Imi place tare mult:). Si eu am vazut-o prin mai multe super/hypermarketuri :D.

    RăspundețiȘtergere
  15. Yammi!!!:)) cred ca e tare greu sa te abtii sa nu o mananci:))
    Eu am avut o lotiune de corp cu aroma de ciocolata si imi venea sa ma mananc:)))
    Pupici:*

    RăspundețiȘtergere
  16. Si eu am crema de corp de la YR cu cioco si zmeura si o ador♥. Ar trebui sa fie interzise aromele astea in cosmetice:))).
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  17. la mine este invers, pasiunea pentru cosmeticale cu ciocolata vine de la pasiunea pentru acest desert :)))

    RăspundețiȘtergere