Nu mă mai despart de şampoanele Nivea!

noiembrie 25, 2013

Oficial sunt obsedată de şampoanele Nivea!
Nu le folosesc de foarte mult timp cu regularitate, dar părul meu simte imediat diferenţa când schimb şamponul de la Nivea cu altceva.
Îmi plac foarte mult iar una dintre "dovezile mele de iubire" pentru aceste şampoane o găsiţi în postarea de AICI.

Azi vă prezint şamponul Nivea din gama Diamond Gloss cu particule de diamant şi keratină lichidă destinat părului uscat, lipsit de vitalitate şi strălucire.



"CUM ACŢIONEAZĂ
Datorită șamponului NIVEA Diamond Gloss cu particule veritabile de diamant și keratină lichidă:
  • Părul reflectă lumina în toate fațetele sale
  • Redă strălucirea părului
  • Lasă părul suplu și mătăsos "
Şamponul se prezintă în caracteristica sticlă de plastic de culoare albastră, care are un design atractiv cu diamante, specific noii game.
Culoarea şamponului este alb perlat cu mici particule sclipitoare ("de diamant") iar mirosul este plăcut, atrăgător şi revigorant şi se păstrează aproximativ 1 zi după spălare.
În contact cu apa produce o spumă densă şi curăţă foarte bine firul de păr, iar pentru mine a doua şamponare a devenit facultativă.


Lista ingredientelor:

După spălare părul meu este curat, hidratat şi mătăsos şi totodată foarte uşor de aranjat.
La fel ca şi în cazul altor şampoane Nivea nu a avut vreun efect în privinţa rapidităţii cu care se îngraşă părul meu, care mă obligă să-l spăl din 2 în 2 zile, şi nici nu mi-a provocat mâncărimi ale scalpului sau mătreaţă.
Pentru 400 ml preţul de 15 lei (în Cora) mi se pare absolut perfect şi avantajos.

Mai are rost să mă repet şi să spun că Nivea a devenit marca mea preferată de şampoane?


P.S.1: Urmareste-ma si pe Facebook daca iti plac postarile mele :).
P.S.2: Pe dEpurtat.ro "Black Friday" tine pana in 29 noiembrie!

Aţi încercat acest produs?
V-a plăcut sau aţi găsit altul mai bun?
Kisses!
Lore

12 comentarii

  1. Si eu am avut o perioada in care foloseam numai Nivea,dupa care nu stiu de ce am renuntat la el si am inceput sa fac tot felul de experimente,si nu foarte reusite.
    Acum am revenit la vechea mea iubire si nu ma mai despart de ea!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. hehe,draga Lorena....daca ai sti cat de bine iti inteleg noua obsesie :) le am incercat si iubit la fel de mult ca tine pana cand le-am inlocuit cu cele de la kallos ♥
    but still, thumbs up for nivea :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Ma bucur ca iti plac si tie la fel de mult!:X
    La fel si eu, cand cumpar altceva parul meu o ia razna:))
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ma bucur ca ma intelegi:D:*
    Pana acum imi plac foarte mult dar le-as incerca si pe alea de la Kallos:)
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  5. Şi eu le folosesc, îndeosebi pe cele dedicate părului vopsit, dar şi pentru volum :-)

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu am folosit sampoane de la Nivea,dar o sa ma uit mai atent la ele la urmatoarea "plimbare" prin supermarket.Cine stie,poate ma convinge vreunul si-l iau acasa! :D

    RăspundețiȘtergere
  7. Momentan sunt preferatele mele. Ma bucur ca va plac si dumneavoastra :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Eu zic ca merita sa le incerci, pentru mult timp am folosit sampoane care imi daunau parului si de cum mi-am luat Nivea parul si-a schimbat total aspectul. :*

    RăspundețiȘtergere
  9. Si eu am folosit sampoanele Nivea sunt ok dar a trebuit sa renunt la ele pentru ca am facut o alergie la niste produse si nu mai pot folosi orice sampon :(

    RăspundețiȘtergere
  10. Eu am alergie la tot ce se numeste Head&Shoulders ;)):D

    RăspundețiȘtergere
  11. Si eu sunt incantanta de el. Momentan folosesc si balsamu si par sa isi faca o treaba buna :-D

    RăspundețiȘtergere
  12. Eu n-am incercat balsamul dar i-as da o sansa:):*

    RăspundețiȘtergere