Review lapte demachiant & lotiune tonica Cien

iunie 23, 2013

A trecut ceva timp de cand v-am prezentat primele mele impresii despre produsele pentru ingrijirea tenului marca Cien primite spre testare de la Lidl Romania. Am folosit zilnic laptele demachiant si lotiunea tonica si consider ca a venit timpul sa va spun parerea mea finala despre ele.

In primul rand vreau sa mentionez ca laptele si lotiunea tonica fac o priza foarte buna iar dupa folosirea lor imi simt fata cu adevarat curata si reimprospatata.


Demachiantul are o textura cremoasa care reuseste sa inmoaie foarte bine machiajul si sa-l indeparteze intr-un mod eficient. Eu am nevoie de 3 dischete demachiante in zilele in care am timp sa-mi fac un machiaj mai accentuat in zona ochilor, iar in rest imi ajung o discheta sau maxim doua pentru indepartarea fondului de ten si a impuritatilor acumulate pe parcursul zilei pe ten.
Are un miros foarte placut, floral, care nu persista foarte mult, deci nu cred ca fetele mai sensibile la mirosul cosmeticelor ar avea probleme din acest punct de vedere.

Din cauza alcoolului din compozitie m-au usturat ochii la demachiere, dar de acum inainte o sa am grija sa aplic o cantitate mai mica de demachiant si sa fiu mai atenta cu aceasta zona, si nu sa pun demachiant din abundenta in speranta ca voi reusi sa-mi curat ochii mai repede si sa sar in pat la somn :)).

Dupa folosirea demachiantului folosesc lotiunea tonica pentru a indeparta urmele de demachiant si pentru a curata in profunzime ceea ce el nu a reusit.
Lotiunea are un miros racoritor care prevesteste un efect energizant, benefic tenului. 
Reuseste sa-i faca o mare bucurie tenului dupa o zi calduroasa si obositoare de scoala, in momentul in care imi racoreste fata si o curata incat am senzatia ca pielea scartaie la atingere.
Mi se pare ca aceste produse se potrivesc foarte bine iar pelicula usor grasa lasata de demachiant este rapid indepartata.
Un alt lucru care imi place la ambele produse este faptul ca nu am nevoie de cantitati mari sau de mai multe aplicari pentru a avea rezultate optime si in acest fel nici continutul nu se consuma atat de repede.
Ambele produse contin alcool, care nu mi-a provocat iritatii la nivelul pielii, dar dupa ce am inceput sa cunosc efectele produselor am evitat zona ochilor si chiar sunt multumita de rezultate.

Imi plac aceste produse iar pentru pretul pe care il au si ceea ce ofera merita sa fie catalogate ca niste produse eficiente la preturi mai mult decat avantajoase.
Aceasta este parerea mea vis-a-vis de aceste produse pentru demachierea si curatarea tenului bazata pe folosirea lor in decursul unei luni.

Sper ca v-a fost de folos acest review si astept comentariile voastre cu pareri despre ele daca le-ati folosit, sau daca v-ati dori sa le incercati dupa citirea acestui review.

                       Pupici!
                                       Lorena

0 comentarii