Review tratament cu ulei de argan Advance Techniques- Avon

aprilie 16, 2013

 Bună, fetelor!

Mi-am comandat acest ulei pentru păr mai mult din curiozitate, pentru că văzusem că multe fete din blogosferă îl folosesc pentru îngrijirea părului şi că sunt mulţumite de el, dar şi pentru că părul meu a devenit foarte uscat şi deteriorat.
                           


Descriere: Tratament leave-in cu ulei de argan pentru toate tipurile de păr. Formula îmbogăţită cu ulei de argan hrăneşte părul uscat, deteriorat şi fragil, lăsându-l puternic, sănătos şi moale la atingere.
Mod de folosire: Aplicaţi uniform pe părul umed. Coafaţi ca de obicei.
                            *Eu îl aplic pe părul uscat, dar se poate aplica şi pe părul umed/semi-uscat.

Ceea ce mi-a plăcut din prima clipă la acest ulei a fost mirosul lui, specific gamei Advance Techniques (cele care au folosit şampoanele sau balsamurile de păr din gama Advance Techniques, ştiu că au un miros absolut superb).


Tratamentul este ambalat într-o sticluţă cu pompiţă care mă ajută să dozez exact cât produs am nevoie, fără să-l risipesc.
Mie mi-au ajuns 2 pompiţe pentru o aplicare. L-am aplicat pe lungimea părului insistând mai mult pe vârfuri.

N-am avut curaj să-l aplic aproape de rădăcină pentru că părul meu se îngraşă foarte repede şi, totuşi, e un ulei. :D
După aplicare n-am avut senzaţia că mi-a ingrăşat părul, ci că părul a devenit mult mai mătăsos, strălucitor, uşor de descâlcit şi coafat.

În legatură cu eficienţa sa asupra vârfurilor despicate, repet şi eu că niciun tratament nu le poate face să dispară, ci doar să le "camufleze" puţin, cum a făcut acest tratament :D.
Singura soluţie rămâne să le tundem la intervale de 1-2 luni.
Eu l-am luat la ofertă la 11 lei, dar se găseşte şi la preţ întreg- aproximativ 30 de lei.
Cantitate: 30 ml

Mă declar mulţumită de acest ulei şi sigur îl voi recumpăra. :)


Sper că v-a plăcut postarea mea, iar  celor care n-aţi  încercat încă acest tratament, vi-l recomand cu drag dacă vreţi ca părul vostru să arate sănătos şi să fie delicat la atingere.



                                           Vă pup,
                                                            Lorena.

12 comentarii

  1. citeam cu mare interes postarea ta pentru ca si eu am fost multumita de serul acesta :D. Parca mi-a placut totusi mai mult cel verde, l-ai folosit?
    Si vai, cand vad postari cum ca serul de par le-a refacut parul unora si nu mai au varfuri despicate imi vine sa o iau direct la fuga :)). Cum ziceai si tu, doar foarfeca le mai "repara", serul doar le lipeste temporar.
    Te puuup :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Ti-am spus ca mi-l cumpar si eu si ca ii fac review si m-am tinut de cuvant:)):D
    Si eu am auzit ca e mai bun cel verde, dar nu stiu de ce nu l-am comandat ;)). Poate pentru ca am citit multe articole despre cat de bun este uleiul de argan si de asta l-am ales pe acesta.
    Cred ca o sa mi-l comand si pe cel pentru varfuri despicate, niciodata nu strica unul in plus :)).
    Nici mie nu-mi plac fetele care lauda un produs doar pentru a da bine in fata producatorului sau din alte motive:D
    Eu mi-am spus parerea sincera, nu vreau dup-aia sa-mi aud comentarii ca fac reclama falsa sau chestii de-astea:D
    Mersi pentru comentariu :*
    Pupici:*

    RăspundețiȘtergere
  3. Ti-am spus ca mi-l cumpar si eu si ca ii fac review si m-am tinut de cuvant:)):D
    Si eu am auzit ca e mai bun cel verde, dar nu stiu de ce nu l-am comandat ;)). Poate pentru ca am citit multe articole despre cat de bun este uleiul de argan si de asta l-am ales pe acesta.
    Cred ca o sa mi-l comand si pe cel pentru varfuri despicate, niciodata nu strica unul in plus :)).
    Nici mie nu-mi plac fetele care lauda un produs doar pentru a da bine in fata producatorului sau din alte motive:D
    Eu mi-am spus parerea sincera, nu vreau ca sa-mi aud comentarii ca fac reclama falsa sau chestii de-astea:D
    Mersi pentru comentariu :*
    Pupici:*

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumim de review :-* nu l-am folosit,dar am auzit ca este bun :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Cu placere :* sa stii ca merita cumparat, chiar da un aspect placut parului :).

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumim pentru review scumpa. :D Intr-un viitor, cred ca sa il incerc si eu. :*

    RăspundețiȘtergere
  7. Buna,Lorena:) Tocmai m-am alaturat blogului tau:) Pe mine aici ma gasesti:ciocolatacuzahar.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  8. Da, face parul mai moale, iti da impresia de hidratare, dar mie nici macar nu mi-a mentinut varfurile in stare buna! Dupa ce m-am tuns am folosit doar acest ser si s-au despicat varfurile mult mai repede decat alte dati. Nu-l mai recumpar niciodata!!!

    RăspundețiȘtergere
  9. mie imi place mai mult cel cu verde pt stralucire, insa nici acesta nu este rau. te pup

    RăspundețiȘtergere
  10. Eu am folosit acest ulei pentru par si dupa o perioada de timp am observat cum parul s-a rarit treptat. Care sa fie explicatia?!

    RăspundețiȘtergere
  11. Nu are nicio legatura cu acest ser pentru varfuri, chiar n-am mai auzit ca acest produs sa cauzeze astfel de probleme. Multumesc pentru comentariu, Larisa!

    RăspundețiȘtergere